Na internete sa objavili prvé snímky novej generácie modelu Opel Astra. Ide o tradičného konkurenta nemeckej dvojice VW Golf a Ford Focus. Nová generácia Astry bude mať mnoho spoločných čŕt s väčšou Insigniou.
Nemecký Opel to v týchto časoch pod patronátom americkej spoločnosti GM nemá jednoduché. Posledným oživením pre Opel sa stal nástupca Vectry, model Opel Insignia, ktorá v strednej triede určite zamieša karty. Čo si však Opel prichystá do nižších tried?
Na internete sa objavili prvé oficiálne fotografie novej generácie modelu nižšej strednej triedy Opel Astra. Aj keď okrem fotografií neboli zverejnené žiadne ďalšie informácie, z toho, čo je zatiaľ k dispozícii je jasné, že nová Astra dostane mnoho spoločných dizajnových prvkov s väčšou Insigniou, čo určite nebude na škodu.
Dizajn novej Astry vyvoláva podľa prvých snímok pozitívne dojmy, ktoré vyžarujú dynamické krivky karosérie, doplnené modernou technológiou LED v predných svetlometoch, ktoré sa podobajú Insignii. Opel Astra novej generácie bude stáť na novom podvozku, ktorý bude zdieľať s Chevroletom Cruze a hybridným Chevroletom Volt / Oplom Ampera. Pod kapotu by sa mali nasťahovať moderné preplňované pohonné jednotky.
Do showroomov by mal Opel Astra zavítať ešte v tomto roku ako 5-dverový hatchback, následne budú nasledovať ďalšie karosárske verzie (GTC, Caravan).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.