Volvo začíná prodávat prodlouženou limuzínu S80, kterou tradičně pojmenovává s písmenem L na konci. Zatím je určen pro trh v Číně, kde jsou prodloužené vozy velmi oblíbené a Volvo si přirozeně koleduje o úspěch.
Komfortnější verze Volva S80 bude prodávaná s motorem 3,0, přeplňovaným šestiválcem o výkonu 285 koní a točivém momentu 400 Nm. Svižnost mu nechybí, z klidu na stovku zrychlí za 7,2 sekundy.
Prodloužení je ne zrovna nepatrných 14 centimetrů, které jdou na vrub nohám zadních pasažérů. Ti mají k dispozici luxusní vybavení. Mezi tím nechybí multimediální centrum a lednička mezi zadními sedadly.
Podobné prodlužování není v Číně ničím výjimečným. Tamní zákazníci si rádi připlatí za porci komfortu navíc. Jezdí tam mnoho různých prodloužených vozů, kupříkladu Škoda Superb minulé generace se zde prodává jako prodloužený Passat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.