...a začíná peklo. Dosavadní král na poli hothatchů se přerodil v novou generaci a spolu s ním přišel i nový, vysoce přeplňovaný dvoulitr. Ne, tohle nebude žádná hračička pro malé dětičky, tohle je 250 koní v rodinném balení.
Nízká silueta, především vzadu jen decentní prosklení, velká masa kovu, přikrčená silueta a výrazné tvary, takový je nový Renault Mégane RS. Design vychází z již známého krásného třídvéřového Méganu, ovšem jeho design podtrhuje novými doplňky a originálními koly.
Podobně jako minulou generaci, i tuto pohání přeplňovaný dvoulitr, který je pro příležitost nové generace důkladně vyladěn a přepracován. Finální výkon: 250 koní.
Ačkoliv v porovnání s představenou Alfou Romeo MiTo GTA a jejím výkonem 240 koní a to v nižší třídě, se to může zdát málo, honba za maximálním výkonem nemusí vždy být jen výhrou.
Pokud se u Renaultu podaří stvořit stejně dobrý vůz, jakým byla i minulá generace, máme se opravdu na co těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.