...a začíná peklo. Dosavadní král na poli hothatchů se přerodil v novou generaci a spolu s ním přišel i nový, vysoce přeplňovaný dvoulitr. Ne, tohle nebude žádná hračička pro malé dětičky, tohle je 250 koní v rodinném balení.
Nízká silueta, především vzadu jen decentní prosklení, velká masa kovu, přikrčená silueta a výrazné tvary, takový je nový Renault Mégane RS. Design vychází z již známého krásného třídvéřového Méganu, ovšem jeho design podtrhuje novými doplňky a originálními koly.
Podobně jako minulou generaci, i tuto pohání přeplňovaný dvoulitr, který je pro příležitost nové generace důkladně vyladěn a přepracován. Finální výkon: 250 koní.
Ačkoliv v porovnání s představenou Alfou Romeo MiTo GTA a jejím výkonem 240 koní a to v nižší třídě, se to může zdát málo, honba za maximálním výkonem nemusí vždy být jen výhrou.
Pokud se u Renaultu podaří stvořit stejně dobrý vůz, jakým byla i minulá generace, máme se opravdu na co těšit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?