Konečně… konečně, to jsme se načekali. Aston Martin si s představením svého prestižního One 77 dával opravdu na čas. Ale nyní ho tu konečně máme a opravdu splnil všechny naše tajné tužby a přání. Jen ho mít…
Pouhých 77 zákazníků dostane možnost zakoupit si jeden z těchto úchvatných vozů.
Pod kapotou budou zákazníci mít motor, který vychází z klasického šestilitru V12, který najdeme pod kapotou jiných Astonů.
Motor prošel důkladným laděním u motorových mágů z Cosworthu a díky tomu se nyní chlubí objemem 7,3 litru a výkonem obřích 700 koní. I přesto je o plných 25% lehčí.
Díky tomu, že celý monokok je vyroben z karbonových vláken, drží se hmotnost pod hranicí 1,5 tuny.
Zrychlení na stovku se potom odehraje za velmi slušných 3,5 sekundy a maximální rychlost přesáhne hranici 320 km/h.
Úchvatný vůz je tím nejrychlejším a nejsilnějším vozem, který automobilka kdy vyrobila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.