Konečně… konečně, to jsme se načekali. Aston Martin si s představením svého prestižního One 77 dával opravdu na čas. Ale nyní ho tu konečně máme a opravdu splnil všechny naše tajné tužby a přání. Jen ho mít…
Pouhých 77 zákazníků dostane možnost zakoupit si jeden z těchto úchvatných vozů.
Pod kapotou budou zákazníci mít motor, který vychází z klasického šestilitru V12, který najdeme pod kapotou jiných Astonů.
Motor prošel důkladným laděním u motorových mágů z Cosworthu a díky tomu se nyní chlubí objemem 7,3 litru a výkonem obřích 700 koní. I přesto je o plných 25% lehčí.
Díky tomu, že celý monokok je vyroben z karbonových vláken, drží se hmotnost pod hranicí 1,5 tuny.
Zrychlení na stovku se potom odehraje za velmi slušných 3,5 sekundy a maximální rychlost přesáhne hranici 320 km/h.
Úchvatný vůz je tím nejrychlejším a nejsilnějším vozem, který automobilka kdy vyrobila.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?