Mazda CX-7 je na trhu právě tu správnou dobu na to, aby byla obdařena inovovanou tváří. Facelift je nedílnou součástí života auta a jako takový se ukazuje i na sportovním SUV od Mazdy. Spolu s designem se mění i technika.
V Americe nyní probíhají dva autosalony. Poměrně významný v Chicagu a o poznání méně významný v Torontu. Zajímavé je, že Mazda se rozhodla svoji novinku představit právě na onom menším, kanadském.
Mazda CX-7 pro modelový rok 2010 dostane inovovaný vzhled. Jak přední, tak i zadní část doznala několika změn a přední část s novými vdechy vzduchu je nyní o poznání krásnější než byla. Dostala porci dravosti a nesmlouvavosti.
Věci se udály pod kapotou. Mazda CX-7 se již nebude prodávat jen s přeplňovaným čtyřválcem 2,3, ale nastoupí i nový, atmosférický čtyřválec 2,5. I přes vyšší objem dává bez přeplňování nižší výkon a to 161 koní a točivý moment 218 Nm.
Ke všemu se přidává ještě výbava navíc, totiž 4,1palcový TFT displej, Bluetooth a další detaily.
Kdy se faceliftovaná verze objeví v Evropě, zatím nebylo zveřejněno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.