Mazda CX-7 je na trhu právě tu správnou dobu na to, aby byla obdařena inovovanou tváří. Facelift je nedílnou součástí života auta a jako takový se ukazuje i na sportovním SUV od Mazdy. Spolu s designem se mění i technika.
V Americe nyní probíhají dva autosalony. Poměrně významný v Chicagu a o poznání méně významný v Torontu. Zajímavé je, že Mazda se rozhodla svoji novinku představit právě na onom menším, kanadském.
Mazda CX-7 pro modelový rok 2010 dostane inovovaný vzhled. Jak přední, tak i zadní část doznala několika změn a přední část s novými vdechy vzduchu je nyní o poznání krásnější než byla. Dostala porci dravosti a nesmlouvavosti.
Věci se udály pod kapotou. Mazda CX-7 se již nebude prodávat jen s přeplňovaným čtyřválcem 2,3, ale nastoupí i nový, atmosférický čtyřválec 2,5. I přes vyšší objem dává bez přeplňování nižší výkon a to 161 koní a točivý moment 218 Nm.
Ke všemu se přidává ještě výbava navíc, totiž 4,1palcový TFT displej, Bluetooth a další detaily.
Kdy se faceliftovaná verze objeví v Evropě, zatím nebylo zveřejněno.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.