Honda dnes představila nejobávanějšího soupeře svého domácího rivala, Toyoty Prius. Insight je dalším vozem, který se bude vyrábět výhradně v hybridní verzi a jako takový je tomuto provozu plně přizpůsoben.
Zatím první snímek definitivní a produkční verze nového Insight se dostal na internet. Spolu s fotkou automobilka nevypustila téměř žádné informace, proto jen stroze.
Insight má být nejdostupnějším hybridem na trhu. Svůj podíl na tom má mít vylepšené hybridní ústrojí IMA, které se v současné době nachází v Civicu. Podle dřívějších informací má být výrobně levnější než podobný agregát u Toyoty.
nebude překvapením, že všechno v Insightu bude zaměřeno na minimální spotřebu. Nabídnut tak bude systém Eco Assist, u kterého ovšem zatím bohužel nevíme jak má fungovat.
Jeho vzhled jasně odkazuje na vodíkovou Hondu FCX Clarity
Světová premiéra proběhne v Detroitu v lednu, prodávat se potom bude na celém světě. Bude se muset vypořádat s novou Toyotou Prius, která se zde představí taktéž, a také se zbrusu novým Chevroletem Volt, který na trh přijde snad již do roka a do dne...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.