Honda dnes představila nejobávanějšího soupeře svého domácího rivala, Toyoty Prius. Insight je dalším vozem, který se bude vyrábět výhradně v hybridní verzi a jako takový je tomuto provozu plně přizpůsoben.
Zatím první snímek definitivní a produkční verze nového Insight se dostal na internet. Spolu s fotkou automobilka nevypustila téměř žádné informace, proto jen stroze.
Insight má být nejdostupnějším hybridem na trhu. Svůj podíl na tom má mít vylepšené hybridní ústrojí IMA, které se v současné době nachází v Civicu. Podle dřívějších informací má být výrobně levnější než podobný agregát u Toyoty.
nebude překvapením, že všechno v Insightu bude zaměřeno na minimální spotřebu. Nabídnut tak bude systém Eco Assist, u kterého ovšem zatím bohužel nevíme jak má fungovat.
Jeho vzhled jasně odkazuje na vodíkovou Hondu FCX Clarity
Světová premiéra proběhne v Detroitu v lednu, prodávat se potom bude na celém světě. Bude se muset vypořádat s novou Toyotou Prius, která se zde představí taktéž, a také se zbrusu novým Chevroletem Volt, který na trh přijde snad již do roka a do dne...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?