AKTUALIZOVÁNO O NOVÉ SNÍMKY: Fisker konečně zveřejnil první reálný snímek produkční verze luxusně hybridního sedanu Karma. Čeká na něj celé USA, které nyní prahne po ekologických autech, jak tedy vypadá?
V neskutečně dlouhé tiskové zprávě, kterou Fisker zveřejnil, se píše, že novinka bude mít na délku 499 cm, čímž se jasně zařadí do třídy luxusních aut. Jde o kombinaci luxusu, sportovnosti a ekologie, Karma je totiž hybridní.
Baterie dokáží sedan živit až 80 kilometrů, což je poměrně hodně a na většinu denních pojížděk to bude stačit. S občasným využitím spalovacího motoru při předjíždění apod. by se měla spotřeba pohybovat na 2,4 l/100 km. Spalovací výkon zařídí dvoulitrový tubodiesel.
Vysoký výkon 400 koní stačí na 200 km/h, přičemž zrychlení z klidu na 100 km/h se odehraje za 5,8 sekundy.
Oficiální představení ostře sledovaného vozu se odehraje na autosalonu v Detroitu a dodávky za přibližně 90 tisíc dolarů začnou na konci příštího roku. Už je nejvyšší čas, konpept tohoto auta už Fisker po autosalonech vozí notnou dobu, nyní konečně fotka finálního výtvoru a výroba až za rok?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.