První ze tří kolínských minivozů se dočkal faceliftu. U Peugeotu dospěli k tomu, že po třech letech je čas na změnu, a tak ji provedli. Jak to dopadlo a poznáme ji vůbec? Posuďte sami z následujícího článku a přiložených obrázků.
Bezpochyby jde prozatím o velmi úspěšný model. Od roku 2005 do konce září 2008 bylo prodáno na 322 000 modelů. Tento malý Peugeot je určen především do města, stejně jako jeho dva bratříčci Toyota Aygo a Citroën C1. Co vše se tedy změnilo u faceliftované verze?
Mnoho toho opravdu není, jak se dalo očekávat. Na druhou stranu se není čemu divit, každá změna čehokoliv se výrazně projeví v nákladech na výrobu, a to se u vozů nejlevnější kategorie moc nepožaduje. Největší změnou prošel přední nárazník, který má nyní velkou chromovanou lištu a na bocích nové průduchy. Změněny byly kryty kol o velikosti 14". Nyní nesou jméno Cordouan a tvoří je sedm paprsků. Zvolit si dále může ze dvou nových barev karoserie, a to oranžové Mandaline a modré Electra.
V interiéru najdeme také pár úprav. Předně je to jiné čalounění sedadel, nyní pojmenované Stilada, které najdeme u výbavy Trendy. Je černé barvy a zvolit je možno z červenooranžového nebo stříbrného obšití. V základní výbavě Smile najdeme klasické šedé čalounění Nokimate. Změněn byl také vzhled čalounění Alcantara/kůže.
Dále bylo zapracováno na odhlučnění kabiny a omezení vibrací. Přibyly izolační materiály v zadní části vozu, na přední části podlahy a v motorovém prostoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.