Facelift Peugeotu 107

Roman Turna, 3. listopadu 2008, 18:21 Google+

První ze tří kolínských minivozů se dočkal faceliftu. U Peugeotu dospěli k tomu, že po třech letech je čas na změnu, a tak ji provedli. Jak to dopadlo a poznáme ji vůbec? Posuďte sami z následujícího článku a přiložených obrázků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
107

107 | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Bezpochyby jde prozatím o velmi úspěšný model. Od roku 2005 do konce září 2008 bylo prodáno na 322 000 modelů. Tento malý Peugeot je určen především do města, stejně jako jeho dva bratříčci Toyota Aygo a Citroën C1. Co vše se tedy změnilo u faceliftované verze?

Mnoho toho opravdu není, jak se dalo očekávat. Na druhou stranu se není čemu divit, každá změna čehokoliv se výrazně projeví v nákladech na výrobu, a to se u vozů nejlevnější kategorie moc nepožaduje. Největší změnou prošel přední nárazník, který má nyní velkou chromovanou lištu a na bocích nové průduchy. Změněny byly kryty kol o velikosti 14". Nyní nesou jméno Cordouan a tvoří je sedm paprsků. Zvolit si dále může ze dvou nových barev karoserie, a to oranžové Mandaline a modré Electra.

V interiéru najdeme také pár úprav. Předně je to jiné čalounění sedadel, nyní pojmenované Stilada, které najdeme u výbavy Trendy. Je černé barvy a zvolit je možno z červenooranžového nebo stříbrného obšití. V základní výbavě Smile najdeme klasické šedé čalounění Nokimate. Změněn byl také vzhled čalounění Alcantara/kůže.

Dále bylo zapracováno na odhlučnění kabiny a omezení vibrací. Přibyly izolační materiály v zadní části vozu, na přední části podlahy a v motorovém prostoru.

Vytisknout

Diskuze: Facelift Peugeotu 107

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Robust

Volkswagen Robust bude i v Evropě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud