Honda představuje SUV Element pro nový modelový rok. Malý facelift nám dává dokonalou příležitost k představení Evropou velmi nepochopeného vozu, který ovšem v USA sklízí úspěch. Tak jaký je vůz, který u nás téměř neuvidíme?
Pro Evropu příliš osobitý, v USA oblíbený. Tak by se dal charakterizovat "obličej", který Honda uděluje svým SUV. Honda Element dostává gril většího bratříčka, modelu Pilot, který je taktéž novinkou.
Nutní říci, že modernizace Elementa trochu "znormálněla", před modernizací byl vzhled ještě více osobitý, využíval totiž velkých ploch nelakovaného matně černého plastu.
Element dostává pod kapotu motor 2,4 litru o výkonu 166 koní a to ve všech třech variantách. Element se totiž prodává jako základní LX, které je i na obrázcích v galerii, luxusní EX a sportovní SC.
Cena je v USA stanovena na 20 175 dolarů (při dnešním kolísavém kurzu 360 tisíc korun) za základní LX s pohonem přední nápravy, ale může dosáhnout až 25 185 dolarů (450 tisíc korun) za vrcholnou EX s pohonem všech kol. K nám se dostane jen neoficiálními dovozy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.