 
            Alfa Romeo vždy uměla vyrábět automobily, do kterých se buď zamilujete na první pohled, nebo je budete nenávidět do konce života. Jedním z nich je i model Brera, pro který si Alfa připravila packet Ti.
Už samotná Brera v sériové výbavě vypadá neobyčejně přitažlivě, obzvláště pak v červené barvě. Na autosalon v Paříži si italové ale dovezli vylepšenou verzi Ti.
Ta je prezentována jak jinak než v tradiční červené barvě. O úpravu se postarala firma Prodrive. Ta má na svědomí i úpravy takových legend, jakými jsou vozy Subaru pro šampionát WRC nebo Aston-Martin Le Mans. V neposlední řadě mohou také za návrat Hondy do seriálu Formule 1.
Úprav se dočkal podvozek, který je nyní tužší, nasazena byla také 18-ti palcová kola ve stylu Alfy 8C. Posíleny byly také brzdy, konkrétněji byly vyměněny za výrobky značky Brembo.
Na závět nezbývá než doufat, že to Alfa Romeo nepřežene s cenou a mi tak budeme vídat na silnicích těchto kousků co nejvíce.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?