Alfa Romeo vždy uměla vyrábět automobily, do kterých se buď zamilujete na první pohled, nebo je budete nenávidět do konce života. Jedním z nich je i model Brera, pro který si Alfa připravila packet Ti.
Už samotná Brera v sériové výbavě vypadá neobyčejně přitažlivě, obzvláště pak v červené barvě. Na autosalon v Paříži si italové ale dovezli vylepšenou verzi Ti.
Ta je prezentována jak jinak než v tradiční červené barvě. O úpravu se postarala firma Prodrive. Ta má na svědomí i úpravy takových legend, jakými jsou vozy Subaru pro šampionát WRC nebo Aston-Martin Le Mans. V neposlední řadě mohou také za návrat Hondy do seriálu Formule 1.
Úprav se dočkal podvozek, který je nyní tužší, nasazena byla také 18-ti palcová kola ve stylu Alfy 8C. Posíleny byly také brzdy, konkrétněji byly vyměněny za výrobky značky Brembo.
Na závět nezbývá než doufat, že to Alfa Romeo nepřežene s cenou a mi tak budeme vídat na silnicích těchto kousků co nejvíce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?