Chevrolet konečně oficiálně představil svůj přelomový model se jménem Volt, snad nejočekávanější vůz ve Spojených státech. Na první sérii fotografií se ukazuje s lidmi, kteří se nejvíce podíleli na jeho vývoji.
O Voltu už bylo popsáno tolik stohů papíru (v řeči internetových magazínů tolik megabajtů), že vlastně už ani nevím co k těmto fotografiím psát. Volt dokázal v USA udělat podobnou mánii, jako třeba Apple iPhone a přesně to je důvod neskutečné kadence nových informací a fotek.
Volt bude jedním z prvních plug-in hybridů a chce konkurovat úspěšnému Priusu. General Motors, který dosud těžil především z produkce SUV, má vytáhnout z bryndy, kterou mu zavinila krize prodejů těchto mastodontů.
Volt se objeví i v Evropě, zde ovšem bude mít nálepku Opel a je vysoce pravděpodobné, že i karoserie bude jiná.
Naživo bude možné Volt vidět pravděpodobně již tento nebo příští týden, kdy se jistě dozvíme i další zajímavé informace. A tím to neskončí, protože Volt je plánován jako vůz modelového roku 2011, do výroby tedy má nastoupit až v roce 2010. Do té doby na nás bude PR Chevroletu jistě chrlit další a další fotky, zprávy a informace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.