Chevrolet konečně oficiálně představil svůj přelomový model se jménem Volt, snad nejočekávanější vůz ve Spojených státech. Na první sérii fotografií se ukazuje s lidmi, kteří se nejvíce podíleli na jeho vývoji.
O Voltu už bylo popsáno tolik stohů papíru (v řeči internetových magazínů tolik megabajtů), že vlastně už ani nevím co k těmto fotografiím psát. Volt dokázal v USA udělat podobnou mánii, jako třeba Apple iPhone a přesně to je důvod neskutečné kadence nových informací a fotek.
Volt bude jedním z prvních plug-in hybridů a chce konkurovat úspěšnému Priusu. General Motors, který dosud těžil především z produkce SUV, má vytáhnout z bryndy, kterou mu zavinila krize prodejů těchto mastodontů.
Volt se objeví i v Evropě, zde ovšem bude mít nálepku Opel a je vysoce pravděpodobné, že i karoserie bude jiná.
Naživo bude možné Volt vidět pravděpodobně již tento nebo příští týden, kdy se jistě dozvíme i další zajímavé informace. A tím to neskončí, protože Volt je plánován jako vůz modelového roku 2011, do výroby tedy má nastoupit až v roce 2010. Do té doby na nás bude PR Chevroletu jistě chrlit další a další fotky, zprávy a informace.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?