Japonská automobilka Honda neváhala a predstavila ďalšiu novinku vo svojom bohatom sortimente. Modernizáciou prešla vlajková loď značky Honda Legend. Faceliftovaný model mal premiéru na medzinárodnom autosalóne v ruskej Moskve.
Interiér sa dočkal lepšej izolácie od vonkajších ruchov, v kabíne pracuje zdokonalený systém aktívneho rušenia hluku, ktorý potláča vybrané frekvencie prostredníctvom protisignálu z reproduktorov. Bezpečnosť pasažierom po novom zvyšujú aktívne opierky hlavy, komfort zase vyhrievané zadné sedadlá a možnosť pripojenia USB.
Zmeny sa odohrali aj pod kapotou, novinkou je benzínový šesťvalec 3,7 VTEC, ktorý vznikol prevŕtaním pôvodného agregátu, krútiaci moment bol oproti pôvodnej verzii navýšený o 20 Nm. K dispozícii bude rovnako prepracovaná 5-stupňová automatická prevodovka s možnosťou manuálneho radenia páčkami pod volantom.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?