Japonská automobilka Honda neváhala a predstavila ďalšiu novinku vo svojom bohatom sortimente. Modernizáciou prešla vlajková loď značky Honda Legend. Faceliftovaný model mal premiéru na medzinárodnom autosalóne v ruskej Moskve.
Interiér sa dočkal lepšej izolácie od vonkajších ruchov, v kabíne pracuje zdokonalený systém aktívneho rušenia hluku, ktorý potláča vybrané frekvencie prostredníctvom protisignálu z reproduktorov. Bezpečnosť pasažierom po novom zvyšujú aktívne opierky hlavy, komfort zase vyhrievané zadné sedadlá a možnosť pripojenia USB.
Zmeny sa odohrali aj pod kapotou, novinkou je benzínový šesťvalec 3,7 VTEC, ktorý vznikol prevŕtaním pôvodného agregátu, krútiaci moment bol oproti pôvodnej verzii navýšený o 20 Nm. K dispozícii bude rovnako prepracovaná 5-stupňová automatická prevodovka s možnosťou manuálneho radenia páčkami pod volantom.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.