Lancia se vrací k tradičnímu modelu se jménem Delta, se kterým slavila v 80 a 90 letech nejen komerční, ale především sportovní úspěchy. Nyní přinášíme první trojici snímků nové generace této italské legendy.
O technice toho příliš nevíme, je však jasné, že bude sdílet mnoho komponent s Fiatem Bravo, kterému se i trochu podobá.
Pod kapotou budou především přeplňované jednotky a to jak benzínové tak i dieselové. Měly by se pohybovat ve výkonech 120-200 koní a na výběr bude z manuální i automatické převodovky.
Ze zajímavostí výbavy jmenujme čalounění Alcantrou, panaromatickou prosklenou střechu, audiosystém Bose či multimediální systém Fiatu Blue&Me, který spoluvyvíjel Fiat s Microsoftem.
Představení se odehraje za měsíc v Ženevě.
Bude-li opět supervýkonná verze, jak tomu bylo před dvacete lety, nevíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.