Lancia se vrací k tradičnímu modelu se jménem Delta, se kterým slavila v 80 a 90 letech nejen komerční, ale především sportovní úspěchy. Nyní přinášíme první trojici snímků nové generace této italské legendy.
O technice toho příliš nevíme, je však jasné, že bude sdílet mnoho komponent s Fiatem Bravo, kterému se i trochu podobá.
Pod kapotou budou především přeplňované jednotky a to jak benzínové tak i dieselové. Měly by se pohybovat ve výkonech 120-200 koní a na výběr bude z manuální i automatické převodovky.
Ze zajímavostí výbavy jmenujme čalounění Alcantrou, panaromatickou prosklenou střechu, audiosystém Bose či multimediální systém Fiatu Blue&Me, který spoluvyvíjel Fiat s Microsoftem.
Představení se odehraje za měsíc v Ženevě.
Bude-li opět supervýkonná verze, jak tomu bylo před dvacete lety, nevíme.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.