Indie je poměrně nenáročný trh. Většinu prodejů tam obstará Hindustan Ambassador, což je 50 let stará licenční výroba již tehdy zastaralého Morrisu Oxford.
Tata nyní přichází s novým, superlevným modelem, který je vyvinut právě pro Indii. A aby se Indům zalíbil, hlavním kritériem je cena. Ta se pohybuje na neskutečných 2 500 dolarech, tedy necelých 45 tisících korun. Sice bez daně, ale i tak se jedná o úžasnou cenu.
Mikroauto, či spíše nanoauto je pětimístné, ale nechci vidět jak se bude 5 indů v autě mačkat. Ačkoliv oproti jejich železnici je asi i tohle luxus.
Veškerá výbava je osekaná, nikde nenajdete elektrická okna, či dokonce klimatizaci. S airbagy se také nepočítá.
O pohon se stará motor o objemu 0,65 litru a výkonu něco přes 30 koní. Doprava v Indii však není příliš plynulá (podívejte se zde na video dopravy ze Saigonu, který sice neleží v Indii, doprava se tam ale příliš neliší), takže maximální rychlost kolem 100 km/h by měla dostačovat.
Příjemná je spotřeba pod 5 litrů, přičemž motor splňuje normu Euro 4. V plánu je i diesel.
S exportem se v nejbližších letech nepočítá, řekl bych, že problémem bude při homologacích v Evropě především bezpečnost.