Hyundai Genesis - v Německu bijí poplach

Marek Litzman, 6. prosince 2007, 07:09 Google+

Korea vystrkuje růžky čím dál výrazněji a výrobci z Evropy se začínají pomalu bát. Hyundai svým modelem Genesis útočí na ty nejvyšší pozice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Genesis

Genesis | foto: Hyundai

Sdílejte článek

Vlajková loď koncernu Hyundai, Genesis, bude opravdu tím nejlepším co dokáží v Koreji vyrobit. A co lépe, koncern se nebude omezovat jen na domácí trh, Genesis bude prodáván celosvětově.

Pro Genesis byla vyvinuta nová platforma, která má, jako jediný Hyundai, pohon zadní nápravy. Ta se zkrátka pro takto reprezentativní vůz hodí víc.

Genesis se bude nabízet zatím se třemi motory. Nejmenším bude V6 o objemu 3,3 litru a výkonu 265 koní, druhým bude o něco větší šestiválec 3,8 a jeho 305 koní a na vrchol se postaví nově vyvinutá V8, která byla vyvinuta speciálně pro tento vůz. Její výkon je slušných 380 koní.

Samozřejmostí je dostatečná základna nových technologií, z těch pokročilejších jmenujme například Smart Cruise Control, tedy aktivní tempomat. Hudební aparaturu dodává společnost Harman/Becker, tedy absolutní špička.

Na některých trzích bude Genesis prodáván jako Hyundai, na jiných jako samostatný model se samostatným znakem. O prodeji u nás zatím nemám informace.

Podívejte se na video konceptu, který vozu předcházel. Je na něm patrná většina linií, které nyní vidíme i na sériovém modelu.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai Genesis - v Německu bijí poplach

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Grande Punto Abarth Esseesse

Fiat Grande Punto Abarth Esseesse - tvrďák

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud