Jeho pracovní název je L4X a půjde o budoucí vlajkovou loď značky, která se již v předprodukčn í verzi honosí úctyhodným rozvorem, který si nezadá s Audi A8, Mercedes-Benz třídy S nebo BMW řady 7. Vůz bude mít, jak je v této třídě vozů obvyklé, pohon zadních kol a podle vyjádření představitelů automobilky se již produkční verze od předváděcího modelu nebude příliš lišit. L4X by tak mělo nabídnout špičkovou úroveň zpracování, maximální bezpečnost a bezkonkurenční komfortní výbavu - jinak tomu v této třídě vozů snad ani nemůže být.
Model L4X je prozatím vybaven výkonným šestiválcem V-6 o zdvihovém objemu 3,6 litru, který je spřažen s pětistupňovou automatickou převodovkou, která se vyznačuje velmi jemným řazení. Motor je vyroben ze slitin lehkých kovů a dosahuje výkonu 258 koní v 6500 otáčkách za minutu. Maximum točivého momentu 347 Nm je dosahováno ve 3200 otáčkách.
Vůz L4X má skvělé jízdní vlastnosti a nabízí špičkový komfort i ovladatelnost. Za to vše vděčí dynamické karoserii, která je postavena na podvozkové platformě o rozvoru fantastické délky 3009 mm. Také strukturální tuhost karoserie a podvozku je špičková a naplno tak lze využít sofistikovaného pohonu zadních kol.
Vůz se honosí elegantním designem exteriéru, který jej jednoznačně odlišuje od jiných vozů v tomto segmentu. Design je charakterizován protáhlou siluetou a širokým rozchodem. Prodloužené zadní dveře jsou klíčem k dosažení takto dramatických proporcí, které jsou zdůrazňovány i pozvolna klesající střechou vozu a honosnou kombinací kol a pneumatik. Výsledkem je nejdelší rozvor mezi korejskými sedany, přičemž především přední kola jsou umístěna až v rozích karoserie, takže vůz nejen vypadá, ale také dosahuje až sportovně laděných výkonů.
Ze zajímavých detailů jmenujme boční blikače s LED diodami, či nádherná koncová světla, opět s LED technologií a s efektem jasně chromového designu. Vepředu najdeme bi-xenoné světlomety, jejichž vzhled se blíží vzhledu diamantu. Chromované jsou také rámy oken a kliky dveří.
Tématy pro design interiéru jsou komfort, harmonie, luxus a pozornost, kterou návrháři věnovali každičkému detailu v kabině. Model L4X nabízí prostornou a bezpečnou kabinu, která všem přepravovaným osobám poskytne prestižní prostředí, dostatek prostoru pro jejich zavazadla a špičkovou ergonomii.
Produkční verze nové vlajkové lodi značky GM Daewoo bude chtít nabídnout vskutku prémiový komfort, a proto bude disponovat širokou škálou bezpečnostních i komfortních prvků, včetně navigace s modulem pro příjem televizního signálu v digitální kvalitě, bi-xenonovými světly, střešními airbagy, třízónovou automatickou klimatizací, elektricky ovládanými sedadly s třístupňovým vyhříváním a možností masáže zad, elektrickými záclonkami pro cestující na zadních sedadlech, couvací kamerou nebo elektricky sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky.
Foto: General Motors