Koupili jste si poslední generaci trojkového kupé a váš soused také? Netruchlete, Hamann připravil pro trojkové coupé Bmw E92 vylepšení jak zevnějšku, tak pod kapotou.
Pojďme tedy hned pod kapotu, kde u šestiválcových motorů došlo k omlazení řídící jednotky novými daty a tím k nárůstu výkonu, konkrétně u 325i +13k a u 330i +17k a v obou případech točivý moment povyrostl o dalších 25Nm. Maximální rychlost se tak u 325i změnila z 245 na 250 km/h a u 330i Hamann deaktivoval omezení na 250 km/h a kupéčko tak směle atakuje rychlost 265 km/h.
Další lahůdkou jsou turbo-dieselové agregáty, 330d v rukou Hammann dostala injektáž na 272k a 600Nm ve 2.000 ot/min a silnější 335d – 313k a 630Nm, maximálka tak povyrostla na úžasných 272 km/h. A aby to nebylo málo, chystá Hamann úpravu pro nový benzínový 3,0 biturbo kit na 380k! Zvuk 330d a 335i pak umocňuje čtveřice chromových koncovek výfuků s průměrem 76mm.
O agresivnější design se postará nový přední a zadní spoiler, spolu s prahovými nástavci, doplněn o zadní decentní křidélko na střeše a víku kufru. Kapitolou samou pro sebe jsou kola, ze tří tvarů o velikostech 18 – 20“ si vybere opravdu každý. My se zaměříme na ty největší 20-ti palcové s leštěným límcem, černými paprsky a titanovými šrouby s pneumatiky 235/30 na přední nápravě a 285/25 na zadní. Celek je potom snížen o 35mm vpředu a 20mm vzadu a podvozek vybaven progresivními vzpěry McPherson.
V interiéru nalezneme krom sportovního volantu od Hamanna a dekoračního karbonového obložení také možnost barevného čalounění dle výběru zákazníka, či multimediální DVD výbavu s TV a PlayStation.
zdroj: Hamann
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.