Na bruselském autosalonu představí Dacia zcela nový výbavový stupeň Extreme modelu Spring, který otevírá novou úroveň outdooru modelů Dacia. Tento stupeň výbavy nakonec doplní další tři modely značky (Sandero Stepway, Duster a Jogger). Spring Extreme je nyní k dispozici ve zcela nové břidlicově modré barvě a s řadou exkluzivních designových prvků
Výbava Extreme
Exteriér:- Měděně lakované prvky na střešních lištách, krytech zrcátek, středech kol, logu Dacia na dveřích zavazadlového prostoru a pod světlomety vpředu- Polep s topografickým vzorem na předních a zadních dveřích, odkaz na charakteristický šnorchl mezi dveřmi a předními blatníky- Chrániče dveřních prahů s topografickým vzorem
Interiér:- Přední gumové rohože s topografickým vzorem- Měděně lakované prvky na výplních předních dveří, okolí výdechů klimatizace, okolí displeje- Měděné prošívání sedadel- Znak Dacia Link na předních sedadlech
Nový motor:
S uvedením výbavového stupně Spring Extreme představuje Dacia také novou motorizaci ELECTRIC 65 (65 k/48 kW). Tento nový motor, který je k dispozici pouze pro Spring Extreme, v kombinaci s novým reduktorem, který snižuje otáčky motoru a přenáší točivý moment na kola, zajišťuje lepší zrychlení a akceleraci pro všestrannější využití. S touto novou motorizací ELECTRIC 65 má Spring Extreme dojezd 220 km ve smíšeném cyklu WLTP (a 305 km v městském cyklu WLTP). Motor ELECTRIC 45 (45 k/33 kW) zůstává spojen s užitkovou verzí Spring Cargo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?