CUPRA rozšiřuje nabídku „Krále Leonů“ novými motory. Zákazníci se tak mohou těšit na ještě výhodnější poměr cena/výkon a vyšší úroveň sofistikovanosti. Karosářské varianty 5D a Sportstourer je možné poprvé objednávat ve spojení se zážehovými motory 1.5 TSI 110 kW s manuální 6st. převodovkou nebo mild-hybridním 1.5 eTSI 110 kW DSG a 2.0 TSI 140 kW DSG (bude dostupná později).
„CUPRA Leon je již dnes králem silnic, ale jako vždy ve vývoji tohoto modelu pokračujeme, abychom mohli zákazníkům nabízet nejširší možný výběr, který jim poskytne maximální možnosti individualizace. Tento krok nám současně umožní zvýšit prodejní cíle,“ řekl Kai Vogler, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing značky CUPRA. „Po představení těchto motorů je naší ambicí dosáhnout s modelem CUPRA Leon stejně velkého úspěchu jako s modelem Formentor.“
Novinky v rodině CUPRA Leon se neomezují pouze na škálu nabízených motorů. S větším počtem pohonných jednotek byla optimalizována také úroveň výbavy. Nově je nabídka rozdělena do výbavových linií CUPRA, kde budou nabízeny motorizace s výkonem do 190 koní a výše stojí výbavová linie CUPRA VZ s motorizacemi poskytující výkon nad 190 koní.
Sériová výbava modelu CUPRA Leon s novými motorizacemi bude zahrnovat přední Full-LED světlomety, specifické CUPRA nárazníky, zadní difuzor v barvě karoserie a 18“ kola z lehké slitiny ve stříbrném odstínu.
V interiéru bude mít CUPRA Leon vyhřívaná sportovní sedadla CUPRA Sharp čalouněná tkaninou. Na přání si mohou zákazníci místo nich objednat skořepinová sedadla CUPRA čalouněná kůží, kterou doplní obšitá přístrojová deska. A to vše s výběrem barev modrá Petrol nebo černá Soul.
Samozřejmostí pro modelovou řadu CUPRA Leon je nejvyspělejší úroveň konektivity, která je standardně dostupná prostřednictvím rozhraní CUPRA CONNECT a Full Link s bezdrátovým připojením aplikací Apple CarPlay a Android Auto. Ovládání systémů usnadní centrální infotainment s 10“ nebo 12“ obrazovkou s vysokým rozlišením a hlasovým ovládáním v hovorovém jazyce.
Exkluzivní nabídka designových a zvýhodněných výbavových paketůPro ještě vyšší míru sofistikovanosti a individualizace vozů jsou pro zákazníky k dispozici designové pakety s exkluzivní výbavou v podobě 18“ kol z lehkých slitin v odstínu mědi, prodloužený střešní spojler lakovaný v odstínu černé Midnight a vnější aerodynamické prahové lišty v odstínu Dark Aluminium (pouze 2.0 TSI 140 kW). Uvnitř dotváří zvýšený estetický dojem sportovní pedály z tmavého broušeného hliníku a černá látka čalounění stropu.
Akční pakety Technology, dostupné pro nové motorizace obou karosářských verzí, ještě dále posouvají vynikající poměr cena/výkon nových variant v nabídce modelové řady CUPRA Leon. Balíček výbavy kombinuje sofistikované prvky jako top ambientní osvětlení v celé šíři přístrojové desky s důmyslně integrovanými bezpečnostními systémy a vyspělé komfortní prvky v podobě navigačního systému s 12“ obrazovkou a rozšířenými službami CUPRA CONNECT. To vše s atraktivním zvýhodněním 17 900 Kč.
Základní cena modelu CUPRA Leon 5D začíná na 779 900 Kč, verze Sportstourer startuje na 799 900 Kč s 1.5 TSI 110 kW a manuální převodovkou. Varianta Sportstourer bude dostupná později.
První vozy budou u prodejců již v říjnu 2022.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.