Oficiální odhalení naplánováno na pondělí 18. července v 9:00 našeho času.
Kia zveřejnila první náčrty přepracovaného modelu XCeed. Kompaktní crossover se v modelovém roce 2023 představí s vylepšeným a energickým designem a poprvé bude k dispozici se zcela novou sportovně zaměřenou verzi GT-line. Bude také vybaven nejmodernějšími asistenčními technologiemi a rozsáhlou nabídkou funkcí infotainmentu a konektivity.
Široká nabídka vysoce účinných pohonných jednotek zahrnuje turbobenzínové motory, plug-in hybrid a dieselový mild-hybrid. Model XCeed, je oblíbený pro svůj osobitý samostatný design, zvýšenou polohu sedadel, dynamické jízdní vlastnosti a každodenní praktičnost, se stal nejprodávanější variantou rodiny Ceed vyvinutou, navrženou a vyráběnou v Evropě.
Upravená verze crossoveru se poprvé představí v pondělí 18. července v 9 hodin ráno na internetových kanálech společnosti Kia. Nový modelový rok se začne prodávat během třetího čtvrtletí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.