Dynamické koncepční nákresy nového modelu Hornet odhalují jedinečnou kombinaci technické krásy a agresivity. Designový koncept je nejnovějším výsledkem spolupráce mezi výzkumnými a vývojovými centry společnosti Honda v Itálii a v Japonsku.
Poté, co společnost Honda v roce 2021 na veletrhu EICMA oznámila, že se do její modelové řady vrátí slavné jméno Hornet, zveřejnila dnes nákresy, které přibližují další detaily designového konceptu a staví na odiv kombinaci technické krásy a agresivity, jež je základem DNA tohoto modelu.
Nákresy konceptu vznikly pod vedením výzkumného a vývojového centra společnosti Honda v Římě, které je i díky úzké spolupráci s výzkumným a vývojovým oddělením v Japonsku zodpovědné za vzhled mnoha úspěšných evropských modelů značky Honda z poslední doby, jako jsou například CRF1100L Africa Twin, CB650R, či X-ADV.
Designérem nové koncepce modelu Hornet je 28letý Giovanni Dovis, který naposledy navrhl výrazné linie nového modelu ADV350.
Giovanni Dovis, designér, Honda R&D Europe, Itálie:
„Designovou filozofií značky Honda je vytvářet něco čistého a funkčního nekomplikovaným způsobem – modely, které jsou nejen půvabně jednoduché, ale zároveň i emočně atraktivní. Nákresy ukazují, že designový koncept modelu Hornet slibuje agilitu, dynamiku a nízkou hmotnost díky štíhlým proporcím, špičaté zádi a mimořádně ostrým liniím. Tím vzniká nový vzhled s kompaktními proporcemi, který se vyznačuje napětím a agresivitou od přídě až po záď, čímž zdůrazňuje skutečně sportovní zaměření tohoto modelu.“
Zákazníci, které tento model zajímá, se mohou registrovat na stránkách Hondy zde:
www.honda.cz/hornet
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?