Na včerejší výroční konferenci BMW Group bylo odhaleno připravované čistě elektrické BMW i4.
„BMW i4 je se svým sportovním vzhledem, v dané třídě nejlepší jízdní dynamikou a nulovými lokálně produkovanými emisemi, skutečným BMW. Díky němu nyní srdce značky BMW bije elektricky,“ řekl Pieter Nota, člen představenstva BMW AG odpovědný za zákazníky, značky a prodej.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
BMW i4 je čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé, které vstoupí na trh v průběhu roku 2021, a to včetně sportovně laděného provedení BMW M Performance. Zaujme pro BMW typickou sportovností, komfortem a udržitelností, které jsou v daném segmentu unikátní.
Pouze maximální dojezd, výkon a zrychlení jen přibližně
BMW i4 bude k dispozici v různých verzích s dojezdem až 590 km (WLTP). Zásluhou výkonu až 390 kW (530 k) dokáže BMW i4 zrychlit z nuly na 100 km/h přibližně během 4 sekund.
Detaily o novém BMW i4 budou zveřejněny v průběhu následujících týdnů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.