Na včerejší výroční konferenci BMW Group bylo odhaleno připravované čistě elektrické BMW i4.
„BMW i4 je se svým sportovním vzhledem, v dané třídě nejlepší jízdní dynamikou a nulovými lokálně produkovanými emisemi, skutečným BMW. Díky němu nyní srdce značky BMW bije elektricky,“ řekl Pieter Nota, člen představenstva BMW AG odpovědný za zákazníky, značky a prodej.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
BMW i4 je čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé, které vstoupí na trh v průběhu roku 2021, a to včetně sportovně laděného provedení BMW M Performance. Zaujme pro BMW typickou sportovností, komfortem a udržitelností, které jsou v daném segmentu unikátní.
Pouze maximální dojezd, výkon a zrychlení jen přibližně
BMW i4 bude k dispozici v různých verzích s dojezdem až 590 km (WLTP). Zásluhou výkonu až 390 kW (530 k) dokáže BMW i4 zrychlit z nuly na 100 km/h přibližně během 4 sekund.
Detaily o novém BMW i4 budou zveřejněny v průběhu následujících týdnů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?