Motegi – Přestože se v první polovině závodu držel v čele závodu Španěl Jorge Lorenzo, druhá část už patřila jeho krajanovi Pedrosovi. Abraham skončil jedenáctý a oproti startu si polepšil o čtyři pozice.
Španěl Jorge Lorenzo odstartoval do závodu MotoGP z první pozice. Dlouho si první místo držel, než ho předjel jeho krajan Dani Pedrosa. Poté si dominantně vedoucí pozici udržel až do cíle.
Snaha Karla Abrahama vyústila v jedenáctou pozici v cíli. Musel dohánět tam, kde ztratil v kvalifikaci. Na dvanácté pozici jezdil většinu závodu, až v závěru závodu se mu podařilo překonal překážku v podobě Španěla Aleixe Espargara.
Na čele seriálu MotoGP zůstává Lorenzo. Jakub Kornfeil dojel v Moto3 patnáctý, čímž si oproti startu o čtyři příčky polepšil.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.