Jakub Kornfeil prodloužil svou sérii závodů, ve kterých dojel v šampionátu Moto3 na bodovaném místě. Ve Velké ceně Aragonie skončil jedenáctý, vyhrál Španěl Luis Salom.
Na stupních vítězů opět dojel Němec Sandro Cortese, který navýšil svůj náskok v čele šampionátu na 51 bodů. Jeho hlavní konkurent Maverick Viňales totiž do závodu nenastoupil. V průběžné klasifikaci se tak na druhou příčku posunul právě Salom. Jakub Kornfeil je v pořadí mistrovství světa patnáctý.
Velká cena Aragonie: Moto 3:1. Salom (Šp./Kalex) 40:56,3912. Cortese (Něm./KTM) +0,1553. Folger (Něm./Kalex) +0,3624. Kent (Brit./KTM) +1,1155. Vazquez (Šp./Honda) +1,1606. Rins (Šp./Honda) +1,765....11. KORNFEIL (ČR/Honda) +2,845.
Průběžné pořadí MS (po 14 z 18 závodů):1. Cortese 2452. Salom 1943. Viňales 179....15. KORNFEIL 58
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.