Výroba obou modelů - s novým lehčím rámem a novým úspornějším motorem - bude pokračovat v Atesse v Itálii. Společnost Honda tak potvrdila výrobu nových modelů SH125i a SH150i, které se začnou prodávat v celé Evropě.
Nové modely, jejichž výroba bude pokračovat ve výrobním závodě Honda v italské Atesse, přinášejí několik nových prvků:
- Nový motor zvaný eSP (vylepšený inteligentní výkon), obsahuje řadu technologií pro snížení tření a vypnutí motoru při volnoběhu a nabízí výraznou úsporu paliva: 2,1 l/100 km u motoru 125cc a 2,28 l/100 km u motoru 150cc (údaje režimu ECE40).
- První skútry značky Honda, které budou vybaveny 16-palcovými koly, rovnou plochou na nohy a zavazadlovým prostorem pod sedačkou, který pojme celoobličejovou helmu.
- Zcela nový design a nový lehčí rám.
- Boční stojan již v základní výbavě.
- Volitelná výbava zahrnuje systém ABS.
Rodina modelů SH spatřila světlo světa v roce 1984, kdy vznik model SH50.
Tyto modely v několika obměnách - SH50, SH75, SH80, SH100, SH125, SH150 a SH300 - zaznamenaly vysokou popularitu; modelů SH125i a SH150i se v roce 2011 prodalo v Evropě více než 23 000 kusů.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.