Výroba obou modelů - s novým lehčím rámem a novým úspornějším motorem - bude pokračovat v Atesse v Itálii. Společnost Honda tak potvrdila výrobu nových modelů SH125i a SH150i, které se začnou prodávat v celé Evropě.
Nové modely, jejichž výroba bude pokračovat ve výrobním závodě Honda v italské Atesse, přinášejí několik nových prvků:
- Nový motor zvaný eSP (vylepšený inteligentní výkon), obsahuje řadu technologií pro snížení tření a vypnutí motoru při volnoběhu a nabízí výraznou úsporu paliva: 2,1 l/100 km u motoru 125cc a 2,28 l/100 km u motoru 150cc (údaje režimu ECE40).
- První skútry značky Honda, které budou vybaveny 16-palcovými koly, rovnou plochou na nohy a zavazadlovým prostorem pod sedačkou, který pojme celoobličejovou helmu.
- Zcela nový design a nový lehčí rám.
- Boční stojan již v základní výbavě.
- Volitelná výbava zahrnuje systém ABS.
Rodina modelů SH spatřila světlo světa v roce 1984, kdy vznik model SH50.
Tyto modely v několika obměnách - SH50, SH75, SH80, SH100, SH125, SH150 a SH300 - zaznamenaly vysokou popularitu; modelů SH125i a SH150i se v roce 2011 prodalo v Evropě více než 23 000 kusů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?