Výroba obou modelů - s novým lehčím rámem a novým úspornějším motorem - bude pokračovat v Atesse v Itálii. Společnost Honda tak potvrdila výrobu nových modelů SH125i a SH150i, které se začnou prodávat v celé Evropě.
Nové modely, jejichž výroba bude pokračovat ve výrobním závodě Honda v italské Atesse, přinášejí několik nových prvků:
- Nový motor zvaný eSP (vylepšený inteligentní výkon), obsahuje řadu technologií pro snížení tření a vypnutí motoru při volnoběhu a nabízí výraznou úsporu paliva: 2,1 l/100 km u motoru 125cc a 2,28 l/100 km u motoru 150cc (údaje režimu ECE40).
- První skútry značky Honda, které budou vybaveny 16-palcovými koly, rovnou plochou na nohy a zavazadlovým prostorem pod sedačkou, který pojme celoobličejovou helmu.
- Zcela nový design a nový lehčí rám.
- Boční stojan již v základní výbavě.
- Volitelná výbava zahrnuje systém ABS.
Rodina modelů SH spatřila světlo světa v roce 1984, kdy vznik model SH50.
Tyto modely v několika obměnách - SH50, SH75, SH80, SH100, SH125, SH150 a SH300 - zaznamenaly vysokou popularitu; modelů SH125i a SH150i se v roce 2011 prodalo v Evropě více než 23 000 kusů.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?