Český jezdec Jakub Kornfeil skončil v nedělní Velké ceně Itálie silničních motocyklů ve třídě Moto3 na osmém místě a vybojoval tak své nejlepší umístění v sezoně, vítězství vybojoval po velké bitvě Španěl Maverick Viňales, jenž byl nejrychlejší v pátečních i sobotních trénincích. Výsledky zveřejnily internetové stránky motogp.com.
V kategorii Moto2 sice dlouho vedl Španěl Pol Espargaro, ale v závěru jej dokázal předjet neustále zrychlující domácí závodník Andrea Iannone a těšil se z triumfu před vlastními fanoušky.
Velká cena Itálie, závod MS silničních motocyklů: Moto3: 1. M. Viňales (Šp./Blusens Avintia) 39:57,374, 2. Fenati (It./FTR Honda) +0,020, 3. Cortese (Něm./Red Bull KTM Ajo) +0,071, 4. Antonelli (It./San Carlo Gresini Moto3) +5,788, 5. Kent (Brit./Red Bull KTM Ajo) +5,836, 6. Vazquez (Šp./Honda) +5,860,...8. KORNFEIL (ČR/Redox-Ongetta-Centro Seta) +18,195.
Pořadí MS ve třídě Moto3 po Velké ceně Itálie: 1. Cortese (Něm./Red Bull KTM Ajo) 164, 2. M. Viňales (Šp./Blusens Avintia) 155, 3. Salom (Šp./RW Racing GP) 104, 4. Fenati (It./FTR Honda) 85, 5. Masbou (Fr./Caretta Technology) 75,...16. KORNFEIL (ČR/Redox-Ongetta-Centro Seta) 34.
Moto2: 1. Iannone (It./Speed Master) 39:52,523, 2. Espargaro (Šp./Pons 40 HP Tuenti) +0,090, 3. Lüthi (Švýc./Interwetten-Paddock) +0,897, 4. Smith (Brit./Tech 3 Racing) +1,025, 5. Marquez (Šp./Team CatalunyaCaixa Repsol) +3,796, 6. Redding (Brit./Marc VDS Racing Team) +3,911.
Pořadí MS ve třídě Moto2 po Velké ceně Itálie: 1. Marquez (Šp./Team CatalunyaCaixa Repsol) 163, 2.-3. Espargaro (Šp./Pons 40 HP Tuenti) a Iannone (It./Speed Master) oba 129, 4. Lüthi (Švýc./Interwetten-Paddock) 123, 5. Redding (Brit./Marc VDS Racing Team) 96, 6. Kalio (Fin./Kalex) 77.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?