Kornfeil dojel v GP Itálie ve třídě Moto3 osmý, vyhrál Viňales

Kornfeil dojel v GP Itálie ve třídě Moto3 osmý, vyhrál Viňales
Kornfeil dojel v GP Itálie ve třídě Moto3 osmý, vyhrál Viňales, foto: www.motogp.com
mediafax 15. července 2012 14:27
Sdílej:

Český jezdec Jakub Kornfeil skončil v nedělní Velké ceně Itálie silničních motocyklů ve třídě Moto3 na osmém místě a vybojoval tak své nejlepší umístění v sezoně, vítězství vybojoval po velké bitvě Španěl Maverick Viňales, jenž byl nejrychlejší v pátečních i sobotních trénincích. Výsledky zveřejnily internetové stránky motogp.com.

V kategorii Moto2 sice dlouho vedl Španěl Pol Espargaro, ale v závěru jej dokázal předjet neustále zrychlující domácí závodník Andrea Iannone a těšil se z triumfu před vlastními fanoušky.

Velká cena Itálie, závod MS silničních motocyklů: Moto3: 1. M. Viňales (Šp./Blusens Avintia) 39:57,374, 2. Fenati (It./FTR Honda) +0,020, 3. Cortese (Něm./Red Bull KTM Ajo) +0,071, 4. Antonelli (It./San Carlo Gresini Moto3) +5,788, 5. Kent (Brit./Red Bull KTM Ajo) +5,836, 6. Vazquez (Šp./Honda) +5,860,...8. KORNFEIL (ČR/Redox-Ongetta-Centro Seta) +18,195.

Pořadí MS ve třídě Moto3 po Velké ceně Itálie: 1. Cortese (Něm./Red Bull KTM Ajo) 164, 2. M. Viňales (Šp./Blusens Avintia) 155, 3. Salom (Šp./RW Racing GP) 104, 4. Fenati (It./FTR Honda) 85, 5. Masbou (Fr./Caretta Technology) 75,...16. KORNFEIL (ČR/Redox-Ongetta-Centro Seta) 34.

Moto2: 1. Iannone (It./Speed Master) 39:52,523, 2. Espargaro (Šp./Pons 40 HP Tuenti) +0,090, 3. Lüthi (Švýc./Interwetten-Paddock) +0,897, 4. Smith (Brit./Tech 3 Racing) +1,025, 5. Marquez (Šp./Team CatalunyaCaixa Repsol) +3,796, 6. Redding (Brit./Marc VDS Racing Team) +3,911.

Pořadí MS ve třídě Moto2 po Velké ceně Itálie: 1. Marquez (Šp./Team CatalunyaCaixa Repsol) 163, 2.-3. Espargaro (Šp./Pons 40 HP Tuenti) a Iannone (It./Speed Master) oba 129, 4. Lüthi (Švýc./Interwetten-Paddock) 123, 5. Redding (Brit./Marc VDS Racing Team) 96, 6. Kalio (Fin./Kalex) 77.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.