Německý Daimler AG může mít zájem o koupi italského výrobce motocyklů Ducati, stal by se tak soupeřem německé automobilky Audi. V neděli o tom informovala agentura Reuters.
Podle deníku Corriere della Sera jednání mezi Audi a Ducati jsou v pokročilém stádiu, ale nejsou jedinou "možností na stole". Podle zdroje agentury by se cena za převzetí společnosti Ducati mohla pohybovat kolem 870 milionů eur (21,5 miliardy Kč).
Corriere uvedl, že rozhovory mezi majitelem Ducati, což je investiční fond Investindustrial, a Audi nebyly výlučné a že v úvahu připadá i možná dohoda s firmou Daimler. List dále uvedl, že investiční fond Investindustrial by Ducati nechtěl prodat kompletně a dohoda s Audi by ponechávala i tuto možnost, ale Daimler, který už má marketingové partnerství s Ducati, by mohl nabídnout lepší cenu. Ducati vznikla v roce 1926 jako malá rodinná firma, původně vyráběla radiové součástky. Postupně se rozrostla do předního světového výrobce motocyklů. Společnost se však v roce 2005 ocitla v krizi, k zisku jí pomohl až investiční fond Investindustrial, který ji převzal v roce 2008.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?