Na mezinárodním veletrhu motocyklů EICMA 2010, který se koná v italském Miláně, společnost Honda představila V4 Crosstourer Concept - první cestovní enduro na světě vybavené motorem V4.
V4 Crosstourer Concept, který s modelem VFR1200F sdílí fenomenální motor V4 a revoluční dvouspojkovou převodovku, nabídne jezdci potěšení a vzrušení srovnatelné se sportovním silničním motocyklem, avšak při zachování vzpřímené pozice a manévrovatelnosti terénního stroje.
Honda VFR1200F byla prvním modelem, ve kterém byl představen špičkový nový motor V4, jenž zahájil novou éru v konstrukci motorů značky Honda. V4 Crosstourer Concept využívá stejný motor jako silniční sportovní stroje řady VFR, čímž výhody tohoto prvotřídního motoru přibližuje nové skupině zákazníků. Je to vůbec poprvé, kdy bylo cestovní enduro vybaveno kompaktním, ale přesto výkonným čtyřválcovým motorem s uspořádáním válců do V.
K zážitku z jízdy s motocyklem V4 Crosstourer Concept přispěje také revoluční dvouspojková převodovka umožňující plynulé řazení rychlostních stupňů pro dokonalý požitek ze sportovní jízdy. Nový stroj je po VFR1200F druhým motocyklem značky Honda, který bude touto moderní převodovkou vybaven. Je to navíc poprvé, co se tato mnohokrát oceněná technologie objevuje v této kategorii.
Společnost Honda vždy usilovala o to, aby svým zákazníkům z řad motocyklistů přinášela moderní design a inovativní technologie. Jako firma, známá svou snahou zpochybňovat konvenční přístupy ke konstrukci motocyklů, se společnost Honda snaží vyrábět stroje, které splní touhy a přání jejích zákazníků.
Koncept V4 Crosstourer, společně s motocyklem Crossrunner s motorem o objemu 800 cm3, který byl na EICMA rovněž představen, rozšiřuje řadu modelů Honda s nejmodernějším motorem V4. Zdroj: Honda
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?