ESTROIL, MOTOGP - ZÁVOD; Španěl Jorge Lorenzo vyhrál v neděli v Estorilu Velkou cenu Portugalska silničních motocyklů ve třídě MotoGP. Lorenzo potvrdil pozici již jistého mistra světa, informaci zveřejnil server motogp.com.
Lorenzo nabral náskok ve druhé polovině závodu a kroužil daleko před svými pronásledovateli. Nejblíže se španělskému mistru světa přiblížil Valentino Rossi, který však v cíli ztrácel téměř devět sekund. Diváky ze sedadel ale zvedl boj o třetí místo, které nakonec těsně získal další Ital Andrea Dovizioso. Jezdce na třetím až šestém místě dělily necelé dvě sekundy. Do cíle závodu královské kubatury dojelo pouze třináct jezdců.
MotoGP: 1. Lorenzo (Šp./Yamaha) 46:17,382, 2. Rossi (It./Yamaha) +8,629, 3. Dovizioso (It./Honda) +26,475, 4. Simoncelli (It./Honda) + 26,534, 5. Hayden (USA/Ducati) +27,154, 6. De Puniet (Šp./Honda) + 28,297.
Průběžné pořadí MS třídy MotoGP: 1. Lorenzo (Šp./Yamaha) 358 bodů, 2. Pedrosa (Šp./Honda) 236, 3. Rossi (It./Yamaha) 217, 4. Stoner (Aust./Ducati) 205, 5. Dovizioso (It./Honda) 195, 6. Spies (USA/Yamaha) a Hayden (USA/Ducati) 163.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.