ESTORIL, MOTO2 - ZÁVOD; Velkou cenu Portugalska silničních motocyklů ve třídě Moto 2 vyhrál v neděli Němec Stefan Bradl s motocyklem Suter. Český závodník Karel Abraham obsadil desáté místo, výsledky zvěřejnily oficiální stránky závodu.
Český závodník Abraham v sobotním deštivém tréninku upadl, má naštípnutou kost v ruce a dlouho nebylo jasné, zda do nedělního závodu vůbec vyrazí. Nakonec se ale rozhodl startovat a v Estorilu se umístil na desátém místě. V průběžném pořadí šampionátu je Abraham na čtrnáctém místě. GP Portugalska:
Moto2: 1. Bradl (Něm./Suter) 46:59,723, 2. Baldini (It./I.C.P.) +0,068, 3. De Angelis (RSM/Honda) +2,830, 4. Redding (V. Brit./Suter) +2,842, 5. Sofuoglu (Tur./Suter) +2,947,... 10. ABRAHAM (ČR/FTR) +4,311.
Průběžné pořadí MS ve třídě Moto2: 1. Elias (Šp./Moriwaki) 271, 2. Simon (Šp./Suter) 185, 3. Iannone (It./Speed Up) 179, 4. Lüthi (Švýc./Moriwaki) 143, 5. Corsi (It./Motobi) 129,... 14. ABRAHAM (ČR/FTR) 71, 34. PEŠEK (ČR/Moriwaki) 5.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.