Mistr světa ve třídě MotoGP a devítinásobný šampion v motocyklových soutěžcích Valentino Rossi z Itálie absolvuje po sezoně operaci, která by měla vyřešit obtížné zranění ramene. Zprávu přinesla ve středu agentura Reuters.
"Rameno se nakonec ukázalo jako problém. Na konci roku si ho nechám operovat," řekl jedenatřicetiletý Rossi italské televizní stanici Sky.
Jezdec týmu Yamaha, který po sezoně přestupuje k Ducati, si rameno a záda poranil v dubnu při motokrosu. V červnu si pak v Mugellu komplikovaně zlomil nohu, ale rekordně rychle se dokázal během šesti týdnů vrátit. Jeho šance na obhajobu titulu jsou však pryč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.