INDIANAPOLIS, ZÁVOD; Španělský závodník Dani Pedrosa vyhrál v neděli Velkou cenu Indianapolis MotoGP. Na druhém místě skončil domácí závodník Ben Spies a třetí dojel lídr průběžné klasifikace mistrovství světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Pedrosa letos vyhrál svůj třetí závod a snížil ztrátu na vedoucího Lorenza na 68 bodů. Španěl byl na čele suverénní, už ve druhém kole se ujal vedení, zajel nejrychlejší kolo a s náskokem necelých čtyř vteřin triumfoval. Znalost domácího prostředí využil Američan Ben Spies a dosáhl druhého místa, tedy svého nejlepšího výsledku sezony.
GP Indianapolis silničních motocyklů: Třída MotoGP: 1. Pedrosa (Šp./Honda) 47:31,615, 2. Spies (USA/Yamaha) +3,575, 3. Lorenzo (Šp./Yamaha) +6,812, 4. Rossi (It./Yamaha) +12,663, 5. Dovizioso (It./Honda) + 21,885, 6. Hayden (USA/Ducati) +35,138, 7. Simoncelli (It./Honda) + 36,740, 8. Bautista (Šp./Suzuzi) + 36,825.
Pořadí MS: 1. Lorenzo (Šp./Yamaha) 251bodů, 2. Pedrosa (Šp./Honda) 183, 3. Dovizioso (It./Honda) 126, 4. Stoner (Aust./Ducati) 119, 5. Rossi (It./Yamaha) 114, 6. Spies (USA/Yamaha) 110.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?