INDIANAPOLIS, ZÁVOD; Španělský závodník Dani Pedrosa vyhrál v neděli Velkou cenu Indianapolis MotoGP. Na druhém místě skončil domácí závodník Ben Spies a třetí dojel lídr průběžné klasifikace mistrovství světa Jorge Lorenzo ze Španělska.
Pedrosa letos vyhrál svůj třetí závod a snížil ztrátu na vedoucího Lorenza na 68 bodů. Španěl byl na čele suverénní, už ve druhém kole se ujal vedení, zajel nejrychlejší kolo a s náskokem necelých čtyř vteřin triumfoval. Znalost domácího prostředí využil Američan Ben Spies a dosáhl druhého místa, tedy svého nejlepšího výsledku sezony.
GP Indianapolis silničních motocyklů: Třída MotoGP: 1. Pedrosa (Šp./Honda) 47:31,615, 2. Spies (USA/Yamaha) +3,575, 3. Lorenzo (Šp./Yamaha) +6,812, 4. Rossi (It./Yamaha) +12,663, 5. Dovizioso (It./Honda) + 21,885, 6. Hayden (USA/Ducati) +35,138, 7. Simoncelli (It./Honda) + 36,740, 8. Bautista (Šp./Suzuzi) + 36,825.
Pořadí MS: 1. Lorenzo (Šp./Yamaha) 251bodů, 2. Pedrosa (Šp./Honda) 183, 3. Dovizioso (It./Honda) 126, 4. Stoner (Aust./Ducati) 119, 5. Rossi (It./Yamaha) 114, 6. Spies (USA/Yamaha) 110.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.