BRNO - KVALIFIKACE; Jakub Smrž obsadil v sobotu se svou Aprilií osmé místo v kvalifikaci závodů mistrovství světa superbiků, které se jedou v neděli na Masarykově okruhu v Brně. Sedmadvacetiletý jezdec dosáhl nejlepšího času 1:59,741 v druhém pokračování.
V souhrnu pátečních a sobotních jízd byl nejrychlejší Ital Michel Fabrizio na Ducati, jenž svůj úvodní čas 1:59,730 o den později ještě vylepšil na konečných 1:58,695. Druhý skončil s odstupem 257 tisícin jeho krajan a vedoucí muž seriálu Max Biaggi s Aprilií, třetí pak Japonec Norijuki Haga na Ducati. Smrž na vítěze ztratil 1,046 vteřiny.
Program devátého dílu MS superbiků v Brně bude pokračovat v sobotu, kdy je od 15 hodin na programu superpole, v němž budou jezdci usilovat o co nejlepší startovní pozice pro dva nedělní závody. Poprvé vyjedou superbikeři v neděli na trať v pravé poledne, druhá bitva o mistrovské body začne v 15.30.
MS superbiků v Brně
Kvalifikace - souhrn obou jízd: 1. Fabrizio (It./Ducati) 1:58,695, 2. Biaggi (It./Aprilia) +0,257, 3. Haga (Jap./Ducati) +0,582, 4. Scassa (It./Ducati) +0,759, 5. Lanzi (It./Ducati) +0,771, ...8. SMRŽ (ČR/Aprilia) +1,046.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?