Devítinásobný mistr světa v motocyklových soutěžích Valentino Rossi, který v sobotu v tréninku na Velkou cenu Itálie utrpěl komplikovanou zlomeninu nohy, by se do seriálu MotoGP chtěl vrátit v polovině srpna při Velké ceně Brna.
"To nejhorší mám snad za sebou, obě operace proběhly dobře, všechno je v pořádku. Nyní mě čeká složité období, musím si dát pozor na infekce a nohu musím mít neustále nahoře. Pak přijde další klíčová etapa, rehabilitace, to už budu moci chodit o berlích," popsal Rossi.
Lékaři hovořili o pěti nebo šesti měsících rehabilitace, ale Rossi se míní vrátit dřív. "Dalo se čekat, že doktor Buzzi bude v prognózách velmi opatrný. Mě teď ale zajímá jediné, dát nohu do pořádku. Nehraje roli, zda přijdu o čtyři nebo šest závodů. Myslím, že pravý čas k návratu přijde v srpnu při Velké ceně Brna, ale samozřejmě to tak být nemusí," řekl jedenatřicetiletý Ital, který tvrdí, že havárii si dokonale pamatuje. "Neudeřil jsem se do hlavy, odnesla to jen noha. Helmu jsem měl jen trochu poškrábanou a nemám jedinou modřinu. Problém byl, že jsem spadl plnou vahou na nohu. Trochu jsem se zděsil, když jsem ji viděl," připustil Rossi, který se dočkal podpory od mnoha sportovců, které potkalo podobné zranění. "Například Mark Webber mi volal, i on měl otevřenou zlomeninu pravé nohy. Řekl mi, abych byl hodně trpělivý, i když to bude nepříjemné," připomněl australského lídra mistrovství světa F1, který se před minulou sezonou zranil při cyklistickém závodě.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?