MUGELLO; Velkou cenu Itálie, nedělní čtvrtý závod seriálu mistrovství světa silničních motocyklů, vyhrál v prestižní kategorii MotoGP při neúčasti zraněného Valentina Rossiho španělský závodník Dani Pedrosa. Informaci přinesla agentura Reuters.
"Určitě by to byl jiný závod, kdyby startoval Valentino Rossi," prohlásil Pedrosa, který vyhrál suverénním způsobem start-cíl, "Odstartoval jsem dobře, a pak už jsem si jen hlídal vedení. Jsem velmi rád, že jsem vyhrál," dodal.
Na druhém místě dojel vedoucí muž průběžného pořadí, Pedrosův krajan Jorge Lorenzo. "Závod byl pro mě zklamáním," uvedl Lorenzo, "Nedokázal jsem udržet tempo, které jsem jel při tréninku, a to mě mrzí, ale jsem spokojen s 20 body za druhé místo."
Výsledky velké ceny Itálie, kategorie MotoGP: 1. Dani Pedrosa (Šp./Honda) 42 minut a 28.066 sekundy, 2. Jorge Lorenzo (Šp./Yamaha) 42:32.080, 3. Andrea Dovizioso (It./Honda) 42:34.262, 4. Casey Stoner (Austr./Ducati) 42:53.769, 5. Marco Melandri (It./Honda) 42:53.801, 6. Randy de Puniet (Fr./Honda) 42:54.031, 7. Ben Spies (USA/Yamaha) 42:56.872, 8. Aleix Espargaro (Šp./Ducati) 43:08.238, 9. Marco Simoncelli (It./Honda) 43:09.460, 10. Loris Capirossi (It./Suzuki) 43:10.173.
Průběžné pořadí mistrovství světa po 4. závodě: 1. Jorge Lorenzo (Šp./Yamaha) 90 bodů, 2. Dani Pedrosa (Šp./Honda) 65, 3. Valentino Rossi (It./Yamaha) 61, 4. Andrea Dovizioso (It./Honda) 58, 5. Nicky Hayden (USA/Ducati) 39, 6. Randy de Puniet (Fr./Honda) 36, 7. Marco Melandri (It./Honda) 32, 8. Casey Stoner (Austr./Ducati) 24, 9. Marco Simoncelli (It./Honda) 23, 10. Ben Spies (USA/Yamaha) 20.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.