MUGELLO; Velkou cenu Itálie, nedělní čtvrtý závod seriálu mistrovství světa silničních motocyklů, vyhrál v prestižní kategorii MotoGP při neúčasti zraněného Valentina Rossiho španělský závodník Dani Pedrosa. Informaci přinesla agentura Reuters.
"Určitě by to byl jiný závod, kdyby startoval Valentino Rossi," prohlásil Pedrosa, který vyhrál suverénním způsobem start-cíl, "Odstartoval jsem dobře, a pak už jsem si jen hlídal vedení. Jsem velmi rád, že jsem vyhrál," dodal.
Na druhém místě dojel vedoucí muž průběžného pořadí, Pedrosův krajan Jorge Lorenzo. "Závod byl pro mě zklamáním," uvedl Lorenzo, "Nedokázal jsem udržet tempo, které jsem jel při tréninku, a to mě mrzí, ale jsem spokojen s 20 body za druhé místo."
Výsledky velké ceny Itálie, kategorie MotoGP: 1. Dani Pedrosa (Šp./Honda) 42 minut a 28.066 sekundy, 2. Jorge Lorenzo (Šp./Yamaha) 42:32.080, 3. Andrea Dovizioso (It./Honda) 42:34.262, 4. Casey Stoner (Austr./Ducati) 42:53.769, 5. Marco Melandri (It./Honda) 42:53.801, 6. Randy de Puniet (Fr./Honda) 42:54.031, 7. Ben Spies (USA/Yamaha) 42:56.872, 8. Aleix Espargaro (Šp./Ducati) 43:08.238, 9. Marco Simoncelli (It./Honda) 43:09.460, 10. Loris Capirossi (It./Suzuki) 43:10.173.
Průběžné pořadí mistrovství světa po 4. závodě: 1. Jorge Lorenzo (Šp./Yamaha) 90 bodů, 2. Dani Pedrosa (Šp./Honda) 65, 3. Valentino Rossi (It./Yamaha) 61, 4. Andrea Dovizioso (It./Honda) 58, 5. Nicky Hayden (USA/Ducati) 39, 6. Randy de Puniet (Fr./Honda) 36, 7. Marco Melandri (It./Honda) 32, 8. Casey Stoner (Austr./Ducati) 24, 9. Marco Simoncelli (It./Honda) 23, 10. Ben Spies (USA/Yamaha) 20.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?