Lídr mistrovství světa silničních motocyklů v prestižní kategorii MotoGP Jorge Lorenzo prohlásil, že souboj o titul závažně narušilo zranění jeho italského týmového kolegy Valentina Rossiho. Zprávu přinesl v sobotu server Autosportu.
Lorenzo, který přijel do italského Mugella s náskokem devíti bodů před sedminásobným mistrem světa Rossim, si přeje, aby se Ital co nejrychleji zotavil, připouští však, že souboj o titul se tím hodně mění. "Bohužel, mistrovství světa přišlo o velkou hvězdu," řekl Lorenzo, který do nedělní Velké ceny Itálie odstartuje jako druhý. "Bez Valentina nejsou závody tak zábavné, doufáme, že se uzdraví co nejdříve," řekl Španěl, který se sám v minulých letech potýkal s těžkými zraněními a ví, že nyní má největší šanci na titul. "Je mi Valentina líto, protože dobře vím, jak se člověk cítí, když je zraněný. Ale také vím, že teď mám velkou šanci zvýšit náskok na ostatní," doufá lídr šampionátu.
Španěl Jorge Lorenzo nyní vede průběžné pořadí šampionátu v kategorii MotoGP, o devět bodů za ním je jeho stájový kolega z týmu Yamaha Valentino Rossi. Sedminásobný mistr světa si ale v sobotu v Mugellu zlomil nohu a lékaři předpokládají, že bude přibližně dva měsíce mimo.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?