Italský devítinásobný mistr světa v MotoGP Valentino Rossi si zlomil bércovou kost na pravé noze a přijde o nedělní start ve Velké ceně Itálie. V sobotu o tom informuje agentura Reuters.
Jedenatřicetiletý jezdec stáje Yamaha držel 15 minut před koncem sobotního posledního tréninku třetí nejrychlejší čas, když byl vyhozen ze svého motocyklu a tvrdě přistál na asfalt. Poté se nedokázal zvednout na nohy a musel být odnesen na nosítkách. Lékařské vyšetření poté podle serveru motoGP potvrdilo zlomeninu.
Rossi tak téměř jistě přijde také o další závod seriálu, který se koná 20. června v Silverstonu.
Devítinásobný světový šampion, který přemýšlí o budoucnosti ve formuli 1, je po třech závodech druhý v průběžném pořadí seriálu, vede jeho stájový kolega Jorge Lorenzo.
Právě Španěl Lorenzo také ovládl druhý trénink, Rossi byl přes pád čtvrtý nejrychlejší.
Rossi měl nejlepší čas v pátečním prvním tréninku, ale stěžoval si na problémy s ramenem, které ho omezovaly na začátku sezóny.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?