LeMans - Mistr světa v prestižní motocyklové kategorii MotoGP Valentino Rossi je známý jako velký příznivec italského fotbalového klubu Inter Milán a slavil spolu s ním sobotní triumf v Lize mistrů, sám však v neděli ve Velké ceně Francie v Le Mans zvítězit nedokázal. Zprávu přinesl server MotoGP.
Rossi byl nadšený, když jeho oblíbený tým porazil v sobotu večer v Madridu ve finále Ligy mistrů mnichovský Bayern a vybojoval prestižní trofej poprvé po víc než čtyřiceti letech. "Je to skvělé, strašně emocionální moment. Vždyť Inter naposledy vyhrál nejvyšší evropskou klubovou soutěž před pětačtyřiceti lety! Je to fantastické," radoval se italský motocyklový závodník.
"Blahopřeji všem hráčům i trenérovi Josému Mourinhovi, prezidentu Massimu Morattimu a všem lidem v Interu, kteří stojí za tímto velkým triumfem," vzkázal Rossi prostřednictvím videoklipu. "Tohle byl výjimečný rok, protože Inter vyhrál i italskou ligu a Italský pohár. Jsme opravdu nejlepší v Evropě," jásal Rossi.
Italský motocyklista dále uvedl, že vítězství jeho oblíbeného klubu mu přineslo motivaci do nedělního závodu v Le Mans, do něhož startoval z pole position. "Měl jsem výjimečnou motivaci," přiznal. Na trati však podlehl svému stájovému kolegovi z týmu Yamaha, Španělu Jorgemu Lorenzovi.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?