ASSEN, 1. ZÁVOD; Jakub Smrž skončil v nedělním prvním závodu čtvrtého podniku mistrovství světa superbiků v nizozemském Assenu na sedmém místě. Vítězem první jízdy se stal Brit Jonathan Rea.
Smrž si vybojoval v sobotní superpole start z první řady, na trati závodu ale svou formu prodat nedokázal a postupně vyklidil pozice. Český motocyklista sice jezdil v sedmičlenné vedoucí skupině, ale zůstával na samém chvostu. Jonatahan Rea zajel svůj letošní nejlepší závod a získal první vítězství v právě probíhajícím soutěžním ročníku.
Druhý závod čtvrtého dílu seriálu mistrovství světa superbiků začne v nizozemském Assenu v 15.30.
Závod MS superbiků v Assenu (Niz.) 1. závod: 1. Rea (Brit./Honda) 2. Toseland (Brit./Yamaha) + 1,106 3. Camier (Brit./Aprilia) + 1,249 4. Checa (Šp./Ducati) + 1,648 5. Corser (Aust./BMW) + 2,738 6. Biaggi (It./Aprilia) + 2,813 7. SMRŽ (ČR/Ducati) + 6,296 8. Crutchlow (Brit./Yamaha) + 12,022
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.