Italský motocyklový závodník Valentino Rossi před startem mistrovství světa prohlásil, že je po povzbudivých výsledcích zimního testování stáje Yamaha optimistou a očekává silný start do sezony.
Devítinásobný mistr světa zahájí cestu za obhajobou titulu v prestižní třídě MotoGP už tuto neděli v Dauhá při úvodním podniku mistrovství světa, Velké ceně Kataru. Je si jistý, že tým udělal během zimy hodně práce a jeho motocykl bude hned od začátku schopný bojovat o vítězství. "Udělali jsme dobrou práci. Byl jsem hodně rychlý, takže to vypadá, že nová motorka je dost dobrá. Ale ve skutečnosti to teď teprve začne," řekl Rossi na úvodní tiskové konferenci v Kataru. "Závody jsou něco jiného než testy, ale myslím, že jsme dobře připravení," dodal.
Minulý rok nebyl Rossi na katarském okruhu Losail schopen udržet tempo svého australského rivala na Ducati Caseyho Stonera. Před letošním začátkem je ale mnohem optimističtější. "Je to pozitivní, protože loni jsme tady v Kataru měli problémy. Doufám, že tentokrát to bude lepší," věří.
Rossi však podotkl, že bylo riskantní posunout startovní čas na jedenáctou hodinu večerní, ačkoli doufá, že počasí bude lepší než loni, kdy musel být závod přesunut na pondělí kvůli dešti. "Minulý rok to bylo jiné, závod přeložili, protože v neděli pršelo. Ale měli jsme startovat o dvě hodiny dřív, už v devět. Letos budeme čekat až do jedenácti, což mi připadá trochu riskantní. Ale možná, že počasí bude naopak lepší," řekl Ital, jehož kontrakt se stájí Yamaha letos vyprší.
Rossi však s řešením své budoucnosti nijak nespěchá. "Nevím. V roce 2008 jsem podepsal smlouvu v červnu, doufám, že letos to dopadne nějak podobně. Na rozhodnutí máme dost času," vysvětlil.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.