Společnost MOTOSCOOT a.s. na svém stánku č. 046 v Brně, představí světovou premiéru, kde oživil "starou a známou legendu" VELOREX.
Tento náš, všem notoricky povědomý stroj, byl oživen jako daleko silnější, rychlejší a hlavně celokapotovaný. Na trh bude uveden pod novým názvem VELOR-X-TRIKE. Oba dva stroje, jak původní Velorex, tak i nový Velor-X-Trike, jsou vyrobeny pouze a jen českými lidmi, se stejným nadšením a nasazením jako v r. 1950, tak i dnes v r. 2010. Nový Velor-x-Trike bude spíš luxusním strojem pro náročné a z toho důvodu je dobré věnovat mu pozornost, jelikož není mnoho ryze českých a původních výrobků, které by nám případně mohl závidět i okolní svět.
Přijďte na stánek č. 046, kde bude ve středu 10.3.2010 ve 12,00 hodin slavnostně odhalen Velor-x-Trike, za přítomnosti obou tvůrců českých "tříkolek" (původní Velorex: p. Mojmír STRÁNSKÝ a nový Velor-x-Trike p. Ing. Pavel BRÍDA). Zdroj: Motosalon
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.