Společnost MOTOSCOOT a.s. na svém stánku č. 046 v Brně, představí světovou premiéru, kde oživil "starou a známou legendu" VELOREX.
Tento náš, všem notoricky povědomý stroj, byl oživen jako daleko silnější, rychlejší a hlavně celokapotovaný. Na trh bude uveden pod novým názvem VELOR-X-TRIKE. Oba dva stroje, jak původní Velorex, tak i nový Velor-X-Trike, jsou vyrobeny pouze a jen českými lidmi, se stejným nadšením a nasazením jako v r. 1950, tak i dnes v r. 2010. Nový Velor-x-Trike bude spíš luxusním strojem pro náročné a z toho důvodu je dobré věnovat mu pozornost, jelikož není mnoho ryze českých a původních výrobků, které by nám případně mohl závidět i okolní svět.
Přijďte na stánek č. 046, kde bude ve středu 10.3.2010 ve 12,00 hodin slavnostně odhalen Velor-x-Trike, za přítomnosti obou tvůrců českých "tříkolek" (původní Velorex: p. Mojmír STRÁNSKÝ a nový Velor-x-Trike p. Ing. Pavel BRÍDA). Zdroj: Motosalon
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?