Současné velké naháče jsou často jen odstrojenými superbiky, a proto musejí být designovány s mnoha omezeními. Naopak při vývoji Z1000 byl design na prvním místě a vše bylo podřízeno tomu, aby vzhled byl jednoduše ohromující.
Podvozky a motory ze supersportů nabízejí vysoký výkon, ovšem na silnici pro mnoho jezdců jen těžko využitelný. Raději než „rychlost“ nebo „výkon“ bylo při vývoji Z1000 zvoleno jako hlavní slovíčko „vzrušení“, které sportovní jízda po silnici přináší, a koncepce nového stroje byla vytvořena tak, aby v této oblasti Z1000 dominovala. Nová Z1000 má divoké srdce a svého jezdce bude bavit pokaždé, když na ni sedne – ať je to na pár kilometrů, nebo po celý den. Nový král velkých sportovních naháčů přijde již brzy…
Co nová Z1000 nabízí: ohromující vzhled maximální vzrušení při jízdě vytvořena na čistém listu papíru zbrusu nový motor o objemu 1043 cm3 s výkonem 138 koní i velkým točivým momentem zbrusu nový podvozek zaměřený na vynikající ovladatelnost nádherný sound, který se line z airboxu Versys
Versys je oceňován jak zákazníky, tak novináři po celém světě pro svou neuvěřitelnou univerzálnost kombinovanou se zábavným charakterem, což pochopíte, jakmile se jedinkrát svezete. Charakter motoru a vyvážený podvozek s vynikající zpětnou vazbou maximalizují váš prožitek při jízdě. Řídit Versys je tak snadné a ať máte jakýkoli jízdní styl, vždy budete mít pocit absolutní kontroly.
Do sezony 2010 vstupuje Versys jako nový model. Ponechal si to nejlepší z toho předchozího a přidal nový vzhled a spoustu drobnějších vylepšení, které jej činí ještě zábavnějším.
Ostřejší nový design podtrhuje mrštnou sportovní náturu stroje. Díky mnoha kosmetickým změnám působí Versys štíhleji a uhlazeněji, kapotáž s jasně danými tvary jako by křičela do světa, co je tahle motorka zač: atlet. Hodně pozornosti bylo věnováno povrchové úpravě, takže nyní motocykl působí ještě hodnotnějším dojmem. Ale Versys není jen o vzhledu, jeho hlavním úkolem je rozdávat zábavu na všech typech silnic a silniček. K tomu přispívá i komfortnější pozice pro spolujezdce, po stránce vzhledu i funkčnosti vylepšená zrcátka, spousta příslušenství a volitelné ABS. Všechno, co Versys 2010 potřebuje k tomu, abyste mu propadli, je jedna testovací jízda…
Co nový Versys nabízí: ostřejší nový styl lepší ochranu proti větru více cestovatelských ambicí více komfortu pro spolujezdce vysoké zdvihy odpružení a 17“ kola vzpřímenou jízdní pozici kompaktní řadový dvouválec naladěný na silné spodní a střední otáčkové pásmo Mezi dalšími novinkami uvidíte:
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.