Současné velké naháče jsou často jen odstrojenými superbiky, a proto musejí být designovány s mnoha omezeními. Naopak při vývoji Z1000 byl design na prvním místě a vše bylo podřízeno tomu, aby vzhled byl jednoduše ohromující.
Podvozky a motory ze supersportů nabízejí vysoký výkon, ovšem na silnici pro mnoho jezdců jen těžko využitelný. Raději než „rychlost“ nebo „výkon“ bylo při vývoji Z1000 zvoleno jako hlavní slovíčko „vzrušení“, které sportovní jízda po silnici přináší, a koncepce nového stroje byla vytvořena tak, aby v této oblasti Z1000 dominovala. Nová Z1000 má divoké srdce a svého jezdce bude bavit pokaždé, když na ni sedne – ať je to na pár kilometrů, nebo po celý den. Nový král velkých sportovních naháčů přijde již brzy…
Co nová Z1000 nabízí: ohromující vzhled maximální vzrušení při jízdě vytvořena na čistém listu papíru zbrusu nový motor o objemu 1043 cm3 s výkonem 138 koní i velkým točivým momentem zbrusu nový podvozek zaměřený na vynikající ovladatelnost nádherný sound, který se line z airboxu Versys
Versys je oceňován jak zákazníky, tak novináři po celém světě pro svou neuvěřitelnou univerzálnost kombinovanou se zábavným charakterem, což pochopíte, jakmile se jedinkrát svezete. Charakter motoru a vyvážený podvozek s vynikající zpětnou vazbou maximalizují váš prožitek při jízdě. Řídit Versys je tak snadné a ať máte jakýkoli jízdní styl, vždy budete mít pocit absolutní kontroly.
Do sezony 2010 vstupuje Versys jako nový model. Ponechal si to nejlepší z toho předchozího a přidal nový vzhled a spoustu drobnějších vylepšení, které jej činí ještě zábavnějším.
Ostřejší nový design podtrhuje mrštnou sportovní náturu stroje. Díky mnoha kosmetickým změnám působí Versys štíhleji a uhlazeněji, kapotáž s jasně danými tvary jako by křičela do světa, co je tahle motorka zač: atlet. Hodně pozornosti bylo věnováno povrchové úpravě, takže nyní motocykl působí ještě hodnotnějším dojmem. Ale Versys není jen o vzhledu, jeho hlavním úkolem je rozdávat zábavu na všech typech silnic a silniček. K tomu přispívá i komfortnější pozice pro spolujezdce, po stránce vzhledu i funkčnosti vylepšená zrcátka, spousta příslušenství a volitelné ABS. Všechno, co Versys 2010 potřebuje k tomu, abyste mu propadli, je jedna testovací jízda…
Co nový Versys nabízí: ostřejší nový styl lepší ochranu proti větru více cestovatelských ambicí více komfortu pro spolujezdce vysoké zdvihy odpružení a 17“ kola vzpřímenou jízdní pozici kompaktní řadový dvouválec naladěný na silné spodní a střední otáčkové pásmo Mezi dalšími novinkami uvidíte:
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?