Italský motocyklový šampion Valentino Rossi odmítl nabídku Jeana Alesiho, aby usedl do kokpitu jeho vozu v závodě 24 hodin Le Mans.
Rossi kromě toho, že je nejúspěšnějším závodníkem historie motocyklových Grand Prix, holduje i závodům dvoustopých vozidel, účastnil se i loňské Ralllye Monza a média spekulovala i o jeho vstupu do Formule 1.
To inspirovalo bývalého francouzského pilota F1 Jeana Alesiho, který nabídl Rossimu účast v závodě 24 hodin Le Mans v jeho týmu. Rossi ale nabídku odmítl. "Pravdou je, že Le Mans se jede v době, kdy začíná sezóna mistrovství světa a Valenetino se chce soustředit výhradně na motocyklové závody. Dalším odvětvím se bude věnovat až po skončení sezóny," vysvětlil Rossiho manažer Davide Brivio pro nedělní vydání deníku Gazzetta Sportiva.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.