Valentino Rossi opět ukázal, že má nejen titul mistra světa a je králem na motocyklu, ale také to, že má velké srdce. V neděli 15. listopadu připravil charitativní motokrosový závod pro podporu Italské asociace proti leukemii (AIL). Dějištěm se stalo italské město Mondavio.
Start přislíbilo 25 význačných bývalých i současných jezdců ze seriálů silničních motocyklů a superbiků, mezi nimi Loris Capirossi, Carlos Checa, Marco Melandri nebo Marco Simoncelli.
Vzhledem k charitativnímu aspektu celé akce, která se konala návštěvníci a zástupci médií za vstup platili a motoristické hvězdy si samy uhradili veškeré náklady za cestu i ubytování.
Charitativní závod za účasti hvězd uspořádal v roce 1979 Graziano Rossi. Otec devítinásobného mistra světa, který závodil v kubaturách 500 a 250 ccm mezi roky 1978 a 1982. Valentino všem ukázal, že v jeho srdci nejsou pouze motocykly a chuť vítězit, ale také láska a pochopení k nemocně postiženým lidem touto nemocí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.