LCR Honda mala v sezóne 2009 naviac

LCR Honda mala v sezóne 2009 naviac
LCR Honda mala v sezóne 2009 naviac, foto: www.motogp.com
Marcel Letko 2. prosince 2009 09:30
Sdílej:

Manažér LCR Hondy Lucio Cecchinello v krátkosti prezradil plány tímu pred nasledujúcou sezónou, pričom zhodnotil aj tohtoročné účinkovanie Randyho de Punieta.

Francúzky jazdec vyrovnal svoje doterajšie maximum, teda konečné 11 . miesto medzi jednotlivcami. Cecchinello sa domnieva, že v nasledujúcej sezóne to môže byť lepšie.

De Puniet sa tento rok blysol sériou solídnych výsledkov, ktoré vyvrcholili ziskom pódia v britskom Doningtone. Skvelý úspech vtedy vyniesol 28-ročného Francúza na priebežné 8. miesto v hodnotení jednotlivcov. Neskôr sa však šťastena od rodáka z Maissons-Laffite odvrátila. Nasledovala totiž nehoda počas kondičného tréningu, po ktorej bol nevyhnutný chirurgický zákrok. Aj napriek drobnej operácii mal De Puniet so zraneným členkom problémy. Pociťoval občasné bolesti a to mu nedovolovalo dosahovať kvalitné výsledky pravidelne. Pád na 11. miesto medzi jednotlivcami bol zrejme neodvratný, aj keď nemožno povedať, že by Francúz nebojoval. Až do konca sa nachádzal v pozícii, keď mohol aspoň matematicky útočiť na 7. priečku. Za daných okolností nie je manažér Hondy Cecchinello s dosiahnutým výsledkom nespokojný.

"S výsledkami sme vcelku spokojní, podarilo sa nám potvrdiť zlepšenie," zaznelo z úst talianskeho manažéra. "Veľké šance na úspech sme mali najmä po zisku pódia v britskej grand prix."

Napriek pozitívam, má Cecchinello pocit, že dosiahnuť bolo možné aj viac.

"Povedzme, že tento rok sme mali šancu skončiť v hodnotení ako najlepší nezávislý tím. Nanešťastie sme absolvovali niekoľko havárií a v auguste si Randy zranil členok. Naše ciele sme tak nemohli naplniť dostatočne. V budúcej sezóne by sme sa ale už definitívne radi stali najlepším spomedzi nezávislých tímov," vyjadril jasný cieľ manažér LCR Hondy.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?