Valentino Rossi je bezesporu legendou třídy MotoGP a letos mu končí smlouva. Je už loňská frustrující sezona s Yamahou zapomenuta a bude chtít Ital setrvat v týmu s rychlým a bezstarostným Lorenzem za svými zády?
Gazzetta dello Sport se zeptala šéfa sportovního oddělení Yamahy Masao Furusawy, zda má zájem obnovit s Rossim smlouvu. „Určitě, protože Valentino bude vyhrávat ještě několik sezon. Může zůstat u Yamahy tak dlouho, jak bude chtít, pokud bude patřit ke špici."
Furusawa přiznal, že loňské špatné výkony šly na vrub Yamahy, nikoliv Rossiho. „Naši technici však vzali něco síly Ducati a jízdních vlastností Hondy a směřujeme už naši snahu k roku 2009."
Rossiho šéf se pustil i do předpovědi, kdo bude letos šampionem a upřednostnil právě Itala. „V posledních závodech prokázal, že je v tuto chvíli tím úplně nejlepším. Lorenzo a Edwards zajeli skvěle, ale miluji Valentina. Omlouvám se, že to tak říkám, ale v tuto chvíli více než Jorgeho. V Le Mans byl bezkonkurenční. Lorenzo a Pedrosa ho budou schopni porazit v některém závodě, ale Rossi letos vyhraje svůj osmý titul."
Naznačil snad Furusawa použití týmové režie?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?