Audi potvrdilo, že jejich jezdecká sestava pro sezonu DTM roku 2019 zůstává nezměněná. Můžeme se tedy těšit na všech 6 pilotů, kteří se speciály RS5 DTM jezdili už letos.
Piloty Audi v příštím roce tedy budou Loïc Duval, Robin Frijns, Jamie Green, Nico Müller, René Rast a Mike Rockenfeller. Tato jezdecká sestava už získala dohromady 32 vítězství, 26 pole position a 42 nejrychlejších kol. Nejlepším z těchto pilotů byl letos René Rast, který skončil v celkovém hodnocení jako druhý po ohromném finiši, když získal šest vítězství v řadě.
Kromě toho, že se nijak nemění jezdecká sestava, nemění se také rozložení jezdců mezi týmy - Frijns a Müller pojedou za Audi Sport Team Abt Sportsline; Duval a Rockenfeller za Audi Sport Team Phoenix a Green s Rastem za Audi Sport Team Rosberg.
"Příští rok v DTM uvidíme mnoho vzrušujících inovací. Bezpochyby tou nejdůležitější z nich budou výkonnější motory," začal šéf motorsportu u Audi, Dieter Gass. "V Loïcovi, Robinovi, Jamiem, Nicovi, Reném a Mikeovi jsme měli v roce 2018 extrémně silnou sestavu a v nové sezoně s touto sestavou budeme pokračovat. Z mého pohledu jsou těmi správnými šesti pro Audi Sport. Každý z nich má potenciál zabojovat o titul. Kromě toho se v uplynulé sezoně ukázali jako dobří týmoví hráči. V minulosti jsme složení týmu čas od času měnili. Ale v aktuálním složení se jezdci jeden druhého perfektně doplňují. Takže v tomto ohledu jsme neviděli prostor pro zlepšení."
Další dva speciály RS5 DTM nasadí satelitní tým WRT. Jména jejich pilotů ale ještě oznámena nebyla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.