Audi potvrdilo, že jejich jezdecká sestava pro sezonu DTM roku 2019 zůstává nezměněná. Můžeme se tedy těšit na všech 6 pilotů, kteří se speciály RS5 DTM jezdili už letos.
Piloty Audi v příštím roce tedy budou Loïc Duval, Robin Frijns, Jamie Green, Nico Müller, René Rast a Mike Rockenfeller. Tato jezdecká sestava už získala dohromady 32 vítězství, 26 pole position a 42 nejrychlejších kol. Nejlepším z těchto pilotů byl letos René Rast, který skončil v celkovém hodnocení jako druhý po ohromném finiši, když získal šest vítězství v řadě.
Kromě toho, že se nijak nemění jezdecká sestava, nemění se také rozložení jezdců mezi týmy - Frijns a Müller pojedou za Audi Sport Team Abt Sportsline; Duval a Rockenfeller za Audi Sport Team Phoenix a Green s Rastem za Audi Sport Team Rosberg.
"Příští rok v DTM uvidíme mnoho vzrušujících inovací. Bezpochyby tou nejdůležitější z nich budou výkonnější motory," začal šéf motorsportu u Audi, Dieter Gass. "V Loïcovi, Robinovi, Jamiem, Nicovi, Reném a Mikeovi jsme měli v roce 2018 extrémně silnou sestavu a v nové sezoně s touto sestavou budeme pokračovat. Z mého pohledu jsou těmi správnými šesti pro Audi Sport. Každý z nich má potenciál zabojovat o titul. Kromě toho se v uplynulé sezoně ukázali jako dobří týmoví hráči. V minulosti jsme složení týmu čas od času měnili. Ale v aktuálním složení se jezdci jeden druhého perfektně doplňují. Takže v tomto ohledu jsme neviděli prostor pro zlepšení."
Další dva speciály RS5 DTM nasadí satelitní tým WRT. Jména jejich pilotů ale ještě oznámena nebyla.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?