BMW Motorsport potvrdilo, že si pro příští rok ponechá pět z letošních šesti pilotů. Jediným letošním pilotem, kterého nebudeme za volantem BMW M4 DTM vídat i příští rok, je Augusto Farfus, který bude závodit s GT vozy.
Pro BMW bude ročník 2019 už sedmou sezonou v jejich novodobé historii v DTM. Největším esem v rukávu mnichovských bude Marco Wittmann, který s BMW již dokázal získat dva tituly mistra DTM. Dalším potvrzeným pilotem je Timo Glock, který s BMW odjede už sedmou sezonu. Další stálicí v kádru BMW je Bruno Spengler, který byl rovněž už u vstupu značky do DTM v roce 2012. Pro Kanaďana půjde už o 15. sezonu v DTM.
V DTM budou pokračovat také Philipp Eng a Joel Eriksson, pro které byla letošní sezona nováčkovskou. Předvedli ale přesvědčivé výkony, a tak s nimi BMW počítá i pro příští ročník. Eng ve své nováčkovské sezoně skončil v TOP10 hodnocení jezdců, zatímco Eriksson získal v Misanu svoje první vítězství v DTM.
Jedno místo v sestavě BMW pro sezonu DTM 2019 zbývá volné. To se uvolnilo odchodem Augusta Farfuse. Kdo jej obsadí? To zatím není jasno. BMW se chtělo rozhodnout až po testu mladíků v Jerezu, který se konal minulý týden. Zatím ale jméno posledního pilota oznámeno nebylo. Speciál M4 DTM si vyzkoušeli Nicky Catsburg, Mikkel Jensen, Nick Yelloly a Sheldon van der Linde. Značka také ještě neoznámila jméno jejich zákaznického týmu, který bude příští rok nasazovat dvě M4 DTM.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?