BMW potvrdilo pět jezdců pro příští rok

Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá
Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
-haj , iMotorSport.cz 23. prosince 2018 22:41
Sdílej:

BMW Motorsport potvrdilo, že si pro příští rok ponechá pět z letošních šesti pilotů. Jediným letošním pilotem, kterého nebudeme za volantem BMW M4 DTM vídat i příští rok, je Augusto Farfus, který bude závodit s GT vozy.

Pro BMW bude ročník 2019 už sedmou sezonou v jejich novodobé historii v DTM. Největším esem v rukávu mnichovských bude Marco Wittmann, který s BMW již dokázal získat dva tituly mistra DTM. Dalším potvrzeným pilotem je Timo Glock, který s BMW odjede už sedmou sezonu. Další stálicí v kádru BMW je Bruno Spengler, který byl rovněž už u vstupu značky do DTM v roce 2012. Pro Kanaďana půjde už o 15. sezonu v DTM.

V DTM budou pokračovat také Philipp Eng a Joel Eriksson, pro které byla letošní sezona nováčkovskou. Předvedli ale přesvědčivé výkony, a tak s nimi BMW počítá i pro příští ročník. Eng ve své nováčkovské sezoně skončil v TOP10 hodnocení jezdců, zatímco Eriksson získal v Misanu svoje první vítězství v DTM.

Jedno místo v sestavě BMW pro sezonu DTM 2019 zbývá volné. To se uvolnilo odchodem Augusta Farfuse. Kdo jej obsadí? To zatím není jasno. BMW se chtělo rozhodnout až po testu mladíků v Jerezu, který se konal minulý týden. Zatím ale jméno posledního pilota oznámeno nebylo. Speciál M4 DTM si vyzkoušeli Nicky Catsburg, Mikkel Jensen, Nick Yelloly a Sheldon van der Linde. Značka také ještě neoznámila jméno jejich zákaznického týmu, který bude příští rok nasazovat dvě M4 DTM.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.