BMW Motorsport potvrdilo, že si pro příští rok ponechá pět z letošních šesti pilotů. Jediným letošním pilotem, kterého nebudeme za volantem BMW M4 DTM vídat i příští rok, je Augusto Farfus, který bude závodit s GT vozy.
Pro BMW bude ročník 2019 už sedmou sezonou v jejich novodobé historii v DTM. Největším esem v rukávu mnichovských bude Marco Wittmann, který s BMW již dokázal získat dva tituly mistra DTM. Dalším potvrzeným pilotem je Timo Glock, který s BMW odjede už sedmou sezonu. Další stálicí v kádru BMW je Bruno Spengler, který byl rovněž už u vstupu značky do DTM v roce 2012. Pro Kanaďana půjde už o 15. sezonu v DTM.
V DTM budou pokračovat také Philipp Eng a Joel Eriksson, pro které byla letošní sezona nováčkovskou. Předvedli ale přesvědčivé výkony, a tak s nimi BMW počítá i pro příští ročník. Eng ve své nováčkovské sezoně skončil v TOP10 hodnocení jezdců, zatímco Eriksson získal v Misanu svoje první vítězství v DTM.
Jedno místo v sestavě BMW pro sezonu DTM 2019 zbývá volné. To se uvolnilo odchodem Augusta Farfuse. Kdo jej obsadí? To zatím není jasno. BMW se chtělo rozhodnout až po testu mladíků v Jerezu, který se konal minulý týden. Zatím ale jméno posledního pilota oznámeno nebylo. Speciál M4 DTM si vyzkoušeli Nicky Catsburg, Mikkel Jensen, Nick Yelloly a Sheldon van der Linde. Značka také ještě neoznámila jméno jejich zákaznického týmu, který bude příští rok nasazovat dvě M4 DTM.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?