Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, potvrdil, že je v plánu schůzka mezi ním a Švédem na téma jeho budoucnosti. Ta by mohla poněkud překvapivě opět přinést závodění v DTM.
Mattias Ekström odešel z DTM na konci sezony 2017 s tím, že se bude soustředit na svůj tým v rallycrossu. Ten byl podporován ze strany Audi. Jenomže ingolstadtská značka ukončila svoji podporu na konci letošní sezony.
Podle některých spekulací aspiroval tým dvojnásobného mistra DTM, EKS, na to, aby se stal zákaznickým týmem Audi v DTM. Jenomže Ekström měl tuto možnost zavrhnout s tím, že soukromý tým nemá šanci bojovat o přední příčky.
"Jako soukromý tým nikdy nebudete bojovat o titul. Pokud chcete sloužit jako tým pro výchovu a rozvoj mladých jezdců, pak ano. Ale tovární týmy nikdy neporazíte," zdůvodnil svoje rozhodnutí Švéd. Ten je se svými dvěma tituly z let 2004 a 2007 a celkovým počtem 23 vítězství nejúspěšnějším jezdcem Audi v historii DTM.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?