Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, potvrdil, že je v plánu schůzka mezi ním a Švédem na téma jeho budoucnosti. Ta by mohla poněkud překvapivě opět přinést závodění v DTM.
Mattias Ekström odešel z DTM na konci sezony 2017 s tím, že se bude soustředit na svůj tým v rallycrossu. Ten byl podporován ze strany Audi. Jenomže ingolstadtská značka ukončila svoji podporu na konci letošní sezony.
Podle některých spekulací aspiroval tým dvojnásobného mistra DTM, EKS, na to, aby se stal zákaznickým týmem Audi v DTM. Jenomže Ekström měl tuto možnost zavrhnout s tím, že soukromý tým nemá šanci bojovat o přední příčky.
"Jako soukromý tým nikdy nebudete bojovat o titul. Pokud chcete sloužit jako tým pro výchovu a rozvoj mladých jezdců, pak ano. Ale tovární týmy nikdy neporazíte," zdůvodnil svoje rozhodnutí Švéd. Ten je se svými dvěma tituly z let 2004 a 2007 a celkovým počtem 23 vítězství nejúspěšnějším jezdcem Audi v historii DTM.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?