Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, potvrdil, že je v plánu schůzka mezi ním a Švédem na téma jeho budoucnosti. Ta by mohla poněkud překvapivě opět přinést závodění v DTM.
Mattias Ekström odešel z DTM na konci sezony 2017 s tím, že se bude soustředit na svůj tým v rallycrossu. Ten byl podporován ze strany Audi. Jenomže ingolstadtská značka ukončila svoji podporu na konci letošní sezony.
Podle některých spekulací aspiroval tým dvojnásobného mistra DTM, EKS, na to, aby se stal zákaznickým týmem Audi v DTM. Jenomže Ekström měl tuto možnost zavrhnout s tím, že soukromý tým nemá šanci bojovat o přední příčky.
"Jako soukromý tým nikdy nebudete bojovat o titul. Pokud chcete sloužit jako tým pro výchovu a rozvoj mladých jezdců, pak ano. Ale tovární týmy nikdy neporazíte," zdůvodnil svoje rozhodnutí Švéd. Ten je se svými dvěma tituly z let 2004 a 2007 a celkovým počtem 23 vítězství nejúspěšnějším jezdcem Audi v historii DTM.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?