Šéf Audi Motorsport, Dieter Gass, potvrdil, že je v plánu schůzka mezi ním a Švédem na téma jeho budoucnosti. Ta by mohla poněkud překvapivě opět přinést závodění v DTM.
Mattias Ekström odešel z DTM na konci sezony 2017 s tím, že se bude soustředit na svůj tým v rallycrossu. Ten byl podporován ze strany Audi. Jenomže ingolstadtská značka ukončila svoji podporu na konci letošní sezony.
Podle některých spekulací aspiroval tým dvojnásobného mistra DTM, EKS, na to, aby se stal zákaznickým týmem Audi v DTM. Jenomže Ekström měl tuto možnost zavrhnout s tím, že soukromý tým nemá šanci bojovat o přední příčky.
"Jako soukromý tým nikdy nebudete bojovat o titul. Pokud chcete sloužit jako tým pro výchovu a rozvoj mladých jezdců, pak ano. Ale tovární týmy nikdy neporazíte," zdůvodnil svoje rozhodnutí Švéd. Ten je se svými dvěma tituly z let 2004 a 2007 a celkovým počtem 23 vítězství nejúspěšnějším jezdcem Audi v historii DTM.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?