Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, potvrdil, že Augusto Farfus již v příští sezoně nebude nastupovat v barvách BMW motorsport v DTM. Brazilec se namísto toho zaměří na závody GT vozů.
"Rozhodnutí opustit DTM samozřejmě nebylo vůbec jednoduché. Je to zřejmě nejlepší série cestovních vozů na světě. Vždy jsem se zde v jednotlivých BMW týmech cítil velmi dobře. Hodně jsem se toho naučil a byl jsem schopen ukázat svoji rychlost. Dokonce jsem bojoval i o titul - byly to skvělé časy," okomentoval svoje rozhodnutí Augusto Farfus.
Na něj příští rok čeká volant továrního BMW M8 GTE v sérii WEC a navíc se zúčastní vybraných závodů také s BMW M6 GT3. "Nicméně každý, kdo mě zná, tak ví, jak moc mám rád závody GT vozů. Cítil jsem, že nastal ten správný čas, abych začal s novou kapitolou. Jsem moc vděčný BMW, že akceptovalo moje rozhodnutí a nabídlo mi jezdit s GT vozy značky BMW. Na rok 2019 už se opravdu těším," pokračuje jezdec.
35 letý jezdec jezdil v DTM od roku 2012, kdy se sem vrátilo také BMW. Jeho nejlepší sezona byla v roce 2013, kdy skončil na druhém místě celkově. "V roce 2011 jsme Augusta vybrali jako jednoho z prvních jezdců pro náš návrat do DTM. Stal se z něj čelní jezdec po sedm sezon DTM," chválí svého svěřence Jens Marquardt.
"Kdo by mohl zapomenout na sezonu 2013, kdy bojoval o titul po většinu času a nakonec byl druhý? Samozřejmě akceptujeme Augustovo rozhodnutí opustit DTM, nicméně on zůstává cenným členem rodiny BMW. Dohodli jsme se na společné spolupráci v GT programu. Je jedním z nejlepších GT jezdců na této planetě. Chceme pokračovat v naši úspěšné spolupráci, která započala v roce 2005," dodal Jens.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.