Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, potvrdil, že Augusto Farfus již v příští sezoně nebude nastupovat v barvách BMW motorsport v DTM. Brazilec se namísto toho zaměří na závody GT vozů.
"Rozhodnutí opustit DTM samozřejmě nebylo vůbec jednoduché. Je to zřejmě nejlepší série cestovních vozů na světě. Vždy jsem se zde v jednotlivých BMW týmech cítil velmi dobře. Hodně jsem se toho naučil a byl jsem schopen ukázat svoji rychlost. Dokonce jsem bojoval i o titul - byly to skvělé časy," okomentoval svoje rozhodnutí Augusto Farfus.
Na něj příští rok čeká volant továrního BMW M8 GTE v sérii WEC a navíc se zúčastní vybraných závodů také s BMW M6 GT3. "Nicméně každý, kdo mě zná, tak ví, jak moc mám rád závody GT vozů. Cítil jsem, že nastal ten správný čas, abych začal s novou kapitolou. Jsem moc vděčný BMW, že akceptovalo moje rozhodnutí a nabídlo mi jezdit s GT vozy značky BMW. Na rok 2019 už se opravdu těším," pokračuje jezdec.
35 letý jezdec jezdil v DTM od roku 2012, kdy se sem vrátilo také BMW. Jeho nejlepší sezona byla v roce 2013, kdy skončil na druhém místě celkově. "V roce 2011 jsme Augusta vybrali jako jednoho z prvních jezdců pro náš návrat do DTM. Stal se z něj čelní jezdec po sedm sezon DTM," chválí svého svěřence Jens Marquardt.
"Kdo by mohl zapomenout na sezonu 2013, kdy bojoval o titul po většinu času a nakonec byl druhý? Samozřejmě akceptujeme Augustovo rozhodnutí opustit DTM, nicméně on zůstává cenným členem rodiny BMW. Dohodli jsme se na společné spolupráci v GT programu. Je jedním z nejlepších GT jezdců na této planetě. Chceme pokračovat v naši úspěšné spolupráci, která započala v roce 2005," dodal Jens.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?